1

Onderwerp: opdracht: roze, prinses, dora

En dit is hem geworden.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C8VUQGPJ.jpg

Voor de dochter van mijn oud-collega'tje. Voor haar oudste had ik eerder "my little pony" gemaakt. Nu kwam er iets minder bezoek, dus hoefde ik geen dubbele te maken.

Laatst ging in bij haar op bezoek, die meiden zien mij en roepen allebei hun wensen voor de volgende verjaardagen. Ik moest toch wel lachen, ze zien mij en associeren mij met taart!!! hahahaha.

De vulling is aardbeienmousse en aardbeienjam, op verzoek van de jarige zelf.

Complimenten voor iedereen die zo druk is geweest. Zie ze allemaal, maar reageer bijna niet, omdat het niet bij te houden is. De beginnelingen worden steeds beter, en de gevorderden worden steeds creatiever. Super gewoon.

2

Re: opdracht: roze, prinses, dora

Wat een lekkere roze dora-taart!
Leuk met dat kroontje met de verschillende kleuren bolletjes en de letters van de naam in sterretjes en het vaandeltje met de leeftijd enne, ja alles dus eigenlijk!

Groetjes, Pauline

3

Wat een heerlijk vrolijke taart.
Het kroontje is super en Dora knap gepuzzelt.

4

Ooh wat een leukerd zeg. Mooi gepuzzelt

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Wat een schatje zeg. Zo'n kroontje wil ik ook gaan maken denk ik voor de taart van mijn dochtertje. Heb je tips? Ik heb geen idee hoe ik ga beginnen...

6

Mirand@ schreef:

Wat een schatje zeg. Zo'n kroontje wil ik ook gaan maken denk ik voor de taart van mijn dochtertje. Heb je tips? Ik heb geen idee hoe ik ga beginnen...

Ik heb van papier een strook geknipt. Om de 2 cm een streeptje gezet, zo'n 2 cm onder de rand. Vandaar uit puntjes getekend naar boven, zodat je driehoekjes krijgt. Die weer uitknippen en klaar is je malletje. De fondant is wel 3 mm dik, om een wc-rolletje gedraaid (met bakpapier tegen het plakken). De puntjes naar beneden geboven en zo laten drogen. Ik werk niet met tylose, de fondant is na een paar dagen al hard.

Succes

7

Wat een leuke zeg, ik vind je kroontje ook zo leuk met die bolletjes eraan !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Leuke Dora...wat een schattig kroontje met die kleurige bolletjes ;)

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Een hele leuke dora taart,leuk die grote kroon op de taart,mooi gepuzzeld ook,top.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

10

Mooie puzzel, prachtig kroontjes, leuk die letters in de gekleurde sterren en een geweldige kleur ondergrond.....

Groet, Jolanda

11

Wat een mooie strakke Dorataart!! Heel mooi zo met dat kroontje erbij op de taart!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Wauw mooi gepuzzeld!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

13

Ah wat een schatje...Echt super gemaakt !!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

14

Super leuk! Echt een schat gewordn!

Groetjes Tweety!