Onderwerp: Kleuren met SK QFC vd webshop??
Kun je marsepein goed kleuren met deze kleurstof, of moet ik dan toch die van Wilton Icing color hebben? Wie kan me helpen??
Alvast bedankt.
Groetjes, Ienke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Kleuren met SK QFC vd webshop??
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kun je marsepein goed kleuren met deze kleurstof, of moet ik dan toch die van Wilton Icing color hebben? Wie kan me helpen??
Alvast bedankt.
SK QFC is kleurpoeder en met name geschikt om bijvoorbeeld je bloemen te kleuren, je penseelt het dan op je bloemblaadjes e.d. Misschien kun je het ook wel door je marsepein kneden maat dat weet ik niet zeker.
Wil je kleur-door en door- dan zijn de kleurpasta's beter, zowel van SK als van Wilton prima!
Hai, bedankt voor je reactie. Had al die AK QFC besteld. Helaas, maar komt wel op hoor! Alleen hoe gebruik je die precies, want mijn engels is niet zo goed dat ik dat begrijp...
Geen ervaring met poeders... behalve dan 1 keer met een roosje wat we blaadje voor blaadje na het uitsteken ervan bepoederden, je 'zet' het poeder 'vast' door het heeeeeel even boven stoom te houden van kokend water.
Misschien kun je Franky even mailen, zij heeft wel veel ervaring met deze poeders!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Kleuren met SK QFC vd webshop??