26

Re: Twijfel over wel/niet plaatsen.....

Prachtig allemaal! Vooral de groene.... WAUW :-)

Gr, Juul

27

Irma schreef:

Ben ik blij dat je ze geplaatst hebt, want volgens mij zie ik een taart die met de basketweave roller is gedaan en dat heb ik nog nooit (bewust) gezien... Klopt het?

Irma, dat klopt. Ik heb eerder deze geplaatst, toen voor het eerst de roller gebruikt. Het is echt een super roller: degelijke kwaliteit, type deegroller en geeft een mooie print.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-JIAFF64G.jpg

Groet, Jolanda

28

Waarom niet posten???

Het zijn stuk voor stuk leuke taarten....dus voortaan lekker blijven posten hoor :Y

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

29

Blijven posten, hoor! Je geeft me enorme inspiratie! En de uitdaging en vurige wens om ook zulke mooie dingen te kunnen maken!

30

Zo, dat zijn er veel, maar ze zijn allemaal even mooi, blijven posten die taarten.
Alleen de onderste baalde ik wel van.

Veel taart plezier

31

Waaw ze zijn allemaal mooi!
Kan je wat meer uitleg geven over die chocoladetransfers?

32

kristien schreef:

Kan je wat meer uitleg geven over die chocoladetransfers?

Het zijn deze transfersheets uit de webshop:

http://www.deleukstetaartenshop.nl/prod … ts_id=1203

Dit is een vel, dat ik in 3 repen heb geknipt. 2 repen heb ik gebruikt voor deze taart. Gesmolten chocola erop gesmeerd, paar minuten laten liggen, zodat het er niet meer afdruipt als je het oppakt en dan tegen de taart aangeplakt. Deze taart was al overgoten met chocoladeganache. Half uur in de koelkast laten uitharden en dan haal je het plastic eraf en staat de print op het chocola. Van het stukje dat teveel was van de 2e reep, heb ik schotsen gemaakt en bovenin gestoken. Hopelijk is het duidelijk. Redelijk gemakkelijk, groots effect en een heerlijke smaak door de extra rand chocola!!

Groet, Jolanda

33

Ook al is het niet speciaal, ik vind het toch de moeite waard :)
Ik vind het toch altijd weer leuk om naar iedereen zijn creaties te kijken, ook al zijn ze al meerdere keren voorbij gekomen. Er is altijd wel weer iets nieuws of verbeterd!

34

Vooral doorgaan! ;) Met plaatsen in dit geval :lol:, het is veel te leuk om taarten te kijken en zeker zulke mooie exemplaren :Y.

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

Jolanda, het zijn stuk voor stuk prachtige taarten, mijn complimenten.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

36

mooi hoor!!de groene is mijn favoriet

37

Zijn toch mooie taarten, gewoon laten zien. Bijna alles heeft wel eens de revue gepasseerd. Maar toch zijn ze steeds weer net een beetje anders.
Anders zou niemand z'n taartjes meer kunnen laten zien.
Ik vind het groene mandje met witte bloemen erg leuk en het striktaartje ook.

Wil je zien wat ik ervan gebakken heb.
http://www.makingcake.mijnalbums.nl/

38

Ik ben ook heel erg blij dat je je taarten toch nog geplaatst hebt. Ik vindt ze echt geweldig allemaal, stuk voor stuk! heb zo'n zwakte voor chocolade, dus .... je kan wel gissen welke mijn favourite is ;)

Groetjes Tweety!