Onderwerp: Spoed vraag???, voor kleuren van Marsepein
Hoiii
Ik ga vrijdag voor het eerst 2taarten maken voor mijn kleine haar verjaardag, alleen wil ik weten of ik de marsepein ook gewoon normaal met kleurstof kan kneden van de supermarkt???...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Spoed vraag???, voor kleuren van Marsepein
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoiii
Ik ga vrijdag voor het eerst 2taarten maken voor mijn kleine haar verjaardag, alleen wil ik weten of ik de marsepein ook gewoon normaal met kleurstof kan kneden van de supermarkt???...
Als je de vloeibare bedoelt dan krijg je een heel plakkerig zootje. Je kan er dan wel weer podersuiker bijvoegen om het weer midner plakkerig te maken.
Het heeft neit mijn voorkeur als ik eerlijk meot zeggen.
Als je de vloeibare bedoelt dan krijg je een heel plakkerig zootje. Je kan er dan wel weer podersuiker bijvoegen om het weer midner plakkerig te maken.
Het heeft neit mijn voorkeur als ik eerlijk meot zeggen.
Oke dan bestel ik wel die kleurstof van de webshop, want beter het zekere voor het onzekere nemen...
Kijk anders eerst bij een toko bij jou in de buurt. Daar hebben ze nog wel eens kleurstoffen te koop. Met mazzel ook in poedervorm.
Succes!
Groetjes, Mireille
Ik heb ook vloeibare kleurstof van de toko, en het gaat best goed hoor !!!Je hebt er maar een paar drupjes van nodig.....
Groetjes Inge
ik heb kleurstof gewoon uit de supermarkt (uit duitsland omdat die goedkoper waren...) en kleur daar de marsepein mee. het gaat erg goed. en ja het wordt wat plakkerig, maar goed handen wassen na het kleuren en het plakkerige is eraf. de kleurstof die ik heb zit in kleine spuitflacons (paar ml per kleur) en is vloeibaar (niet zo vloeibaar als water) en je hebt maar een paar druppels nodig om een mooi kleurtje te krijgen.
groetjes dwirp
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Spoed vraag???, voor kleuren van Marsepein