Onderwerp: Twijfel over wel/niet plaatsen.....
Voor het eerst twijfel ik of ik mijn produktie van dit weekend wel zal plaatsen. Er zit nl. niet echt iets nieuws bij. Het meeste heb ik wel eens gemaakt en geplaatst, dus wie zit er nou op te wachten.... Waarom doe ik het dan toch? Omdat ik het zo leuk vind, om iedereen te "volgen": je hebt dan een idee waar iedereen mee bezig is. Dus bij deze.....voel je niet verplicht om te reageren!
Voor mijn moeder 3 taarten: 2 voor zaterdag en 1 gaat in de vriezer bij haar voor woensdag als ze nog eens 14 mensen op visite krijgt.
gevuld met 3 lagen: monchoubavarois, kersenvlaaivulling, chocoganache

Over deze chocoganachetaart was ik eindelijk tevreden. Ik heb nu niet meer afgesmeerd, maar gewoon de ganache laten glijden over de taart. En de transfersheets blijven geweldig. Het smaakt ook zoooooo heerlijk.
chocobiscuit getemperd met chocoladesiroop, gevuld met laag bebogeen (caramel) met peer, 2e laag bonbonblocmousse, en een laag nougatpasta.

gevuld met monchoubavarois, viervruchtenjam en laagje chocoganache.
Verder nog 2 bestellingen die cadeau gegeven moesten worden:
Mijn nichtje wilde haar beste vriendin verrassen met een taartje. Twee wensen: een strik en de kleuren van de hockeyclub. De strik had ik dit keer van marsefond gemaakt, wel met tylose versterkt, maar het blijft toch wat slapper. Dat had ik bewust gedaan, omdat ze de strik wilde eten....
En de laatste (hiervan werd ik niet echt blij, maar toch...de ontvanger wel), Feyenoord:
Viel me toch zwaar tegen om te maken. De zwarte lijn is iets te dik uitgevallen, dat zal ik een volgende keer in ieder geval anders doen.
Bedankt weer voor het kijken!