Re: Drie harten, maar steeds weer anders.
Prachtig zijn ze, mooi strak vooral.
De kleuren/vorm combi van de laatste is helemaal mijn favouriet!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Drie harten, maar steeds weer anders.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Prachtig zijn ze, mooi strak vooral.
De kleuren/vorm combi van de laatste is helemaal mijn favouriet!
Prachtige taarten wederom!! 
Ohhhhh wat mooi allemaal. ik had de eerste 2 van de week al gezien op je mooooie site! De blauwe vind ik heel erg mooi! Welke kleur en van welk merk is dat? Bedankt!
Prachtige taarten.
Super strak.
Een genot voor het oog.
wat een mooie superstrakke taarten!
Ze zijn alledrie superleuk zeg, knap gemaakt hoor !!!
Ohhhhh wat mooi allemaal. ik had de eerste 2 van de week al gezien op je mooooie site! De blauwe vind ik heel erg mooi! Welke kleur en van welk merk is dat? Bedankt!
De kleur is Teal of Aqua van Wilton.
Ook deze zijn weer helemaal geweldig... Ik vind bij je onderste hart de bloemen erg leuk gedaan. Mag ik vragen welke uitstekers dat zijn?? Je gebruikt ze wel vaker en ik vind ze leuk leuk leuk 
Ook deze zijn weer helemaal geweldig... Ik vind bij je onderste hart de bloemen erg leuk gedaan. Mag ik vragen welke uitstekers dat zijn?? Je gebruikt ze wel vaker en ik vind ze leuk leuk leuk
Nou Marlies het zijn roos of blossem uitstekers van verschillende merken en in allerlei maten. Vari
Wowwwwww.... ze zijn alle 3 weer prachtig!!! H
marlies schreef:Ook deze zijn weer helemaal geweldig... Ik vind bij je onderste hart de bloemen erg leuk gedaan. Mag ik vragen welke uitstekers dat zijn?? Je gebruikt ze wel vaker en ik vind ze leuk leuk leuk
Nou Marlies het zijn roos of blossem uitstekers van verschillende merken en in allerlei maten. Vari
www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.
heel erg mooi, super kleuren ook
Wat zijn ze weer super mooi !! De blauwe is hiervan mijn favoriet: geweldige kleuren en mooie bloemen, maar de andere twee zijn zeker niet minder mooi. Zo mooi hoog en strak, geweldig !
stuk voor stuk weer supermooie en strakke taarten Karin. Ik vind t echt 3 schatjes.
Prachtig !!! Ik vind je roze de mooiste, tenminste dat denk ik, want nu ik er nog eens naar kijk, vind ik die blauwe ook helemaal geweldig !!! 
Juliana schreef:Ohhhhh wat mooi allemaal. ik had de eerste 2 van de week al gezien op je mooooie site! De blauwe vind ik heel erg mooi! Welke kleur en van welk merk is dat? Bedankt!
De kleur is Teal of Aqua van Wilton.
Bedankt! :-)
Ik kan niet kiezen...vind ze alle 3 erg mooi
:D:D
Prachtige taartjes 
Wow supermooie harten vooral de laatste.
3x mooi maar die roze is hier echt favoriet hoor !!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Drie harten, maar steeds weer anders.