Re: Communietaart, maar wel graag in Ajax kleuren
Heele mooie taart!! Heel strak! En hij is wel stoer zo in rood met wit, echt wel iets voor een jongen!!
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Communietaart, maar wel graag in Ajax kleuren
Heele mooie taart!! Heel strak! En hij is wel stoer zo in rood met wit, echt wel iets voor een jongen!!
Dat heb je prachtig gemaakt zeg!
Ik vind hem prachtig. Begrijp dat het moeilijk was toen je deze opdracht hoorde, maar vind hem super.
Kei gave taart alleen zie ik er de psv kleuren in...maar dat maakt niet uit ofwel
Hij is in elk geval mega super mooi !!!!!
Ajax á la Karin.
Schitterend.
Eerst even een vraagje... want dat wil ik steeds al stellen, maar dat vergeet ik steeds!
Ik zie bij jou taarten altijd hele mooie onderplaten. Soms van die zilver-kleurige, in de vorm van de taart, en nu ook weer zo'n speciale. Vraag je die terug? Of bereken je die in je totaalprijs???
Mis alleen one tiny detail.... meld nou toch eens wat je erin stopt!!!
Het werd nogal een verhaal dus heb je maar even een mail gestuurd.
En de vulling was op verzoek weer luxe banketbakkersroom met frambozenjam en verse frambozen.
Helemaal Karin

Schitterend!!!!!!
Hij is prachtig !!!!!!!!!!!!!!!
ik vind hem schitterend!! Hoe krijg jij die zijkanten zo mooi strak? Bij mij zie je toch altijd een klein deukje waar de taart gevuld is. Niet heel erg maar toch zie je het. Doe jij de fondant dikker?
Ik rol mijn fondant uit tot een mm of 3. Ik denk je lagen vulling niet te dik maken en nadat je hem met botercr
hij is geweldig 
Ik vind 'm prachtig! Zo mooi glad en strak, echt super. Hoe heb je die mooie krullen in de fondant gemaakt?
Ik vind 'm prachtig! Zo mooi glad en strak, echt super. Hoe heb je die mooie krullen in de fondant gemaakt?
Dat is met een ornament form erin gedrukt. Staat wel mooi he, was er zelf wel heel blij mee.
hij is prachtig...mijn dochter doet over 2 weken communie en die strik komt er zeker op....en die engeltjes zijn ook leuk.....
Oooooh... dat je er zo'n fantastische taart van heb weten te maken!! Ajax en 1e communie... kom er maar op!
Echt suuuuuuper mooi, stijlvol en toch een beetje in Ajax-stijl
Toppie!!!
mooi geworden
Hahahaha ik vind het wel geweldig hoor. Een Ajax communietaart en jij kan er toch weer een geweldige super chique taart van maken ! Petje af hoor, het lukt je toch iedere keer weer !
Het werd nogal een verhaal dus heb je maar even een mail gestuurd.
Da's nou jammer...... toen ik de andere 3 taarten bekeek vroeg ik het me hetzelfde af....
De titel van deze trok uiteraard meteen mijn aandacht: je hebt er wel weer iets heel moois van weten te maken! En ik weet inmiddels hoe dramatisch zo'n dunne geribbelde strik is, dus mijn petje af !!!
Schitterend, zo mooi strak, een echte Karin taart. Trouwens, het zijn ook Feijenoord kleuren.;)
Wauw, super zeg! Ik heb helemaal niks met voetbal en al helemaal niet met Ajax, maar die kleuren zijn echt supermooi verwerkt in de taart. Prachtige taart!
Kaatje E schreef:Het werd nogal een verhaal dus heb je maar even een mail gestuurd.
Da's nou jammer...... toen ik de andere 3 taarten bekeek vroeg ik het me hetzelfde af....
Nou dan stuur ik jou toch ook die mail 
Prachtige taart...En natuurlijk weer een super mooie strik!! Ben dol op je strikken
:D:D
Wauw prachtige mooie taart!! Je hebt het mooi opgelost die twee thema's gecombineerd 
Ik heb dit weekend al meerdere keren gekeken naar je taart. Ook ik dacht: "Ajax" - "communie" - huh....
Maar je het het prachtig opgelost en het is een erg mooie (toch wel chique) taart geworden. Creatief en knap gemaakt. Ben jaloers....
Wat een gave taart zeg!
Prachtig opgelost zo'n chique taart maar wel met ajax kleuren!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Communietaart, maar wel graag in Ajax kleuren