Onderwerp: zwart/wit en nog veel meer
er komen hier elke dag meer taarten voorbij heb ik het idee. nog meer inspiratie... ik kan het de laatste tijd niet meer bijhouden. Het zijn drukke tijden hier. Mijn man is op uitzending en ik rommel maar wat thuis met 2 kids. 'S avonds lekker taarten bakken is even mijn avondje alleen 
Hier komen ze...
volgens mij heb ik de winnie the pooh picknick nog niet laten zien. Die was voor de verjaardag van mijn dochter toen ze 1 jaar werdt.
En een stapeltaartje (oefen taartje) voor op het werk om mijn vaste hand met het spuiten wat te oefenen. (inspiratie van baukje)
Een simpel hart die nog niet helemaal af is. Ik heb een icing hart gemaakt voor in het midden (staand) en daar komen dan 1 of 2 hoefijzers omheen te liggen en dan krijgen ze op de manege ook een taart....hoefijzers op een roze hart kussentje![]()
En als laatste......... De dochter van mijn collega wordt morgen 12 en ze wou geen kinder taart maar is gek op zwart wit.
Wat heb ik zitten ploeteren op die bloemen. Uit eindelijk maar met marepein gedaan ipv mexican past. Ik neem de uitsteker wel mee naar de freubeldag, hopelijk kan iemand het me nog leren. Hij is wel leuk geworden, achteraf, ondanks alle tegenslagen die ik had tijdens het decoreren. De taart werdt niet echt zwart dus die heb ik uit eindelijk zwart geverfd. Hopelijk smaakt hij nog wel.
En ik heb mijn taarten website logo op marsepein laten drukken, als een stukje reclame voor al mijn hobby taarten. Dinsdag komen hopelijk mijn icing scheets met logo plaatjes binnen. Zelfde als deze hieronder alleen dan spierwit en van suikerwerk dus ook hard en breekbaar.
Gister om half 2 's nachts naar bed, nu loopt het ook al tegen 12 uur 's nachts aan. Ik ga slapen... Heb weekend dienst 
Tips en opmerkingen zijn welkom. Ik wil overal van leren.

straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen. Ik heb allemaal leuke kleurplaten 10x gekopieerd en die neem ik mee op de freubeldag, want ik wil leren puzzelen