1

Onderwerp: Nick en Simon?

Ik kreeg gisteren van iemand de vraag of ik een Nick en Simon taart kan maken voor haar dochter (of moet ik deze vraag stellen in bakken voor een ander?). Ik zou niet weten hoe ik dat zou moeten doen. Een kleurlaat van Nick en Simon kan ik niet vinden. Heeft iemand misschien een idee hoe ik dat kan doen?

Groetjes, Sylvia

2

Re: Nick en Simon?

Ik verplaats je berichtje even naar de rubriek 'decoreren', daar gaat het toch wel over ;) (ken zelf Nick en Simon niet :nooo)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Misschien niet zo leuk maar een foto op ouwel af laten drukken van ze ? Of ze proberen te puzzelen. Volgens mij heeft Wendy wel eens Meneer Sparrow ( Jonhy Depp ) uit de film Pirates of The Carribean gepuzzeld. Lijkt me overigens wel erg moeilijk.

Hebben Nick en Simon geen cd uit ? Misschien dat je voorkant van hun cd hoesje kan maken.

Succes ermee.

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

4

Marianne schreef:

Ik verplaats je berichtje even naar de rubriek 'decoreren', daar gaat het toch wel over ;) (ken zelf Nick en Simon niet :nooo)

Dank je wel Marianne.

Ik weet net wat voor muziek ze maken. Veel meer weet ik er ook niet over :s

Groetjes, Sylvia

5

Dat zijn toch die vrienden van Jan Smit? Leuke snoetjes, zingen niet verkeerd, scoren idd bij de jeugd goed :-D

6

Hun hoofden zullen inderdaad moeilijk te puzzelen zijn.
Maarre misschien kun je iets met het logo en de kleuren die zij vaak gebruiken (zwart-wit).
Zie ook www.nickensimon.nl. Als je daar naar de cds kijkt (in de shop) zie je elke keer het logo, en snap je wat ik bedoel met de kleuren.
Suc6, ben benieuwd naar je resultaat

7

Marianne schreef:

Nou Marianne toch ;) Kan niet hoor :lol:  Ben er geen fan van...maar ze hebben wel leuke nummers !!!!

Groetjes, Manika
www.taartenvanmanika.nl

8

pfffffffffff, dat is een lastige. Puzzelen lijkt me bijna niet te doen. Misschien kun je iets doen met hun songteksten evt. gecombineerd met een notenbalk of zo?

In ieder geval succes!

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

9

dit teken zou je igg nog kunnen maken
http://www.muziekkopen.nl/shopimages/200208_gr.jpg
(zonder die hoofden dan misschien)
en verder zou je inderdaad kunnen printen op ouwel...
en muziek noten enzo erbij...
succes!

10

Boetseren zie ik ook niet zitten. Misschien dan toch een ouwel en daar omheen dan toch nog iets leuks doen met marsepein. Moet ik eerst eens kijken wat dat allemaal gaat kosten. Want tja, een taart met ouwel kun je bij de Hema ook krijgen. En die is dan vast goedkopen dan die van mij (maar, zo sprak een collega gisteren: vast niet zo lekker! :D).

Het is pas voor in juni, dus ik heb nog even de tijd om na te denken. In ieder geval leuk dat jullie met me mee denken, bedankt!

Groetjes, Sylvia