Onderwerp: Bestelling af: 47 stuks gezellig in een doos
Wat een heerlijke opdracht: graag 47 cupcakes, choco en gewoon, maak er maar wat leuks van. Nou, dat heb ik dus gedaan
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bestelling af: 47 stuks gezellig in een doos
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat een heerlijke opdracht: graag 47 cupcakes, choco en gewoon, maak er maar wat leuks van. Nou, dat heb ik dus gedaan
wat een schatjes, mooi spuitwerk zeg
WAUW... Echt prachtig!!
Ik *moet* weten welk spuitmondje dat is? :-) Bedankt!
En wat zien die dr ook heerlijk uit! De opdrachtgevers kunnen hier heel tevreden mee zijn.
Kleurig en stak gespoten Ziet er gezellig uit zo bij elkaar!
Mooi gespoten...ziet er vrolijk uit
Zien er heel liefjes uit.
Leuk hoor... De roze en groene vind ik het leukst maar dat komt misschien omdat er op de choco geen deco zit. Persoonlijk had ik de toefjes iets dichter op elkaar gedaan, maar dat is mijn mening. Is het mondje 199??
wow wat en werk, maar ook deze zien er echt lekker uit zeg! heerlijk!
Leuk hoor... De roze en groene vind ik het leukst maar dat komt misschien omdat er op de choco geen deco zit. Persoonlijk had ik de toefjes iets dichter op elkaar gedaan, maar dat is mijn mening. Is het mondje 199??
Nou, ik heb de choco's nu ook voorzien van een lief zacht-roze bloemetje, en het ziet er meteen leuker uit! Thanks for the tip!
marlies schreef:Leuk hoor... De roze en groene vind ik het leukst maar dat komt misschien omdat er op de choco geen deco zit. Persoonlijk had ik de toefjes iets dichter op elkaar gedaan, maar dat is mijn mening. Is het mondje 199??
Nou, ik heb de choco's nu ook voorzien van een lief zacht-roze bloemetje, en het ziet er meteen leuker uit! Thanks for the tip!
Foto??? of ben ik dan heel erg???
Peetie schreef:marlies schreef:Leuk hoor... De roze en groene vind ik het leukst maar dat komt misschien omdat er op de choco geen deco zit. Persoonlijk had ik de toefjes iets dichter op elkaar gedaan, maar dat is mijn mening. Is het mondje 199??
Foto??? of ben ik dan heel erg???
je kan te ver gaan he? ))))
Ik heb er helaas geen foto van want de opdrachtgeefster heeft de dozen al opgehaald, maar neem van mij aan: het stond enig!
Een hele bestelling...maar ze zijn echt leuk geworden!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Bestelling af: 47 stuks gezellig in een doos