1

Onderwerp: Bloemenmandje

Ik vond de bloemenmandjes die ik van verschillende mensen op het forum zag zo vrolijk en leuk, dat ik zelf ook een poging gewaagd heb. De vulling is het huidige toetje van de maand van Mona, tompouce pudding. Sowieso erg lekker, maar als vulling nog lekkerder ;)

Ik had de taart niet eerst met een basis bekleed, dus taart en wit van de pudding komt er nog wel onderuit. Misschien toch de volgende keer wel helemaal met een basis bekleden?

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LTNCFKYU.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-LEZJG6AS.jpg

2

Re: Bloemenmandje

Hij is lekker fleurig geworden! Ik zou 'm de volgende keer inderdaad helemaal bekleden. Dit is natuurlijk w

3

Het is een lekker fleurig open ;) mandje geworden.

Als je je taart afsmeert met botercr

4

Bloembak ziet er echt fleurig uit. Volgens mij is de bloembak zo vol met planten/bloemen dat ze eruit barsten. Geintje, ziet er echt goed uit!

Groetjes Tweety!

5

Kleurtjes zijn fleurig zo bij elkaar. Toetje van de maand klinkt lekker!!!! Die moet ik kopuhhhhhhh

6

hij is leuk hoor.. zou hem ook afsmeren en plankjes tegen elkaar doen.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

7

Nou de tips heb je al gehad. Toch een leuke bloembak geworden!! En dat toetje van de maand heb ik nog niet gezien, klinkt heel erg lekker!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

8

Een fleurig bakje, die zou ik hier ook op mijn tafel willen.
Ik denk hetzelfde als nathalie, plankjes tegen elkaar plakken, dan zie je niets meer van je taart

Alles goed???? nee 3 fout

9

Wat een leuke taart.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

10

Leuke bloemetjes in de mand,ziet er vrolijk uit.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

11

ooo die is vrolijk, en die vulling mmmhhhh, hij is goed gelukt hoor, zo  zie je maar je gaat steeds meer vooruit.

Groetjes Elvira

12

Ja ik zoou hem ook afsmeren en dan bekleden idd.
Leuk geworden hoor..........en die puddung he....die is echt lekker !!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

13

Leuke bloemen! Ik heb mijn bloemenmandje ook gewoon afgesmeerd en daar de stroken "hout" tegenaan gezet. Daarna lekker veel bloemen erop en je zag geen botercreme meer. Ik heb overigens wel chocoladebotercreme gebruikt. Las het hier op het forum als tip. Als er toch een klein beetje creme tussen je planken uit komt valt het lang niet zo op als wanneer het wit is.

Groetjes, Sylvia

14

Chocoladebotercreme, dat vind ik nou een goede tip! Het probleem is namelijk dat ik eigenlijk niet zo'n marsepein liefhebber ben. Dus eerst bekleden en dan nog eens 'hout' er tegenaan, dat vind ik wel heel veel marsepein. En fondant is wel lekker, maar ook niet te veel. Of de houtjes tegen elkaar, dat kan natuurlijk ook! In ieder geval iedereen weer bedankt voor de reacties en de tips, op naar de volgende taart ;)