1

Onderwerp: Nu een Bumba stapeltaart

Deze opdracht is via mijn website binnen gekomen van mensen uit Zwolle. Dit was mijn enige opdracht van deze week, echt heerlijk na een hectische week als vorige week met 7 opdrachten. Ik heb bestloten om het bij 2 taarten per week te houden en mijn workshops. Ze waren hartstikke tevreden ermee. Mijn man en ik lagen wel pas om 3.00 uur in bed vannacht ondanks de voorwerk. De vulling van de bovenste taart was aardbeienjam met botercrememix, de middenste taart: aarbeienvlaaivulling met botercrememix, de onderste taart: aardbeienjam met botercrememix met manderijntjes.

Dit is het geworden, er staan nog meer foto's op mijn website.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ANP6863A.jpg

Bedankt voor het kijken

Lisette

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

2

Re: Nu een Bumba stapeltaart

hij is wel erg leuk geworden,...ook al is het weer een bumba..ik vind bumba leuk blijven..en iedereen maakt hem net ff anders..

Webshop- Workshops Winsum/ Groningen
www.juffrouwtaartshop.nl

3

aaa Lisette, wat een super mooi Bumba verjaardagstaart! Super vrolijk!

Groetjes Tweety!

4

WAUW, wat onwijs gaaf. Die heb je echt prachtig gemaakt.

groetjes sandra
www.sandrastaarten.nl

5

Dat is nog een hele toren geworden!! Bumba ziet er goed uit samen met zijn vriendjes!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

6

Oooh WAUWIE wat een supermooie bumbastapel. Het kan ook niet anders dat die mensen daar tevreden mee waren. :thumb:

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

die is echt erg mooi geworden! er staat heerlijk veel op de taart! dat zal wel een werkje geweest zijn maar zeker de moeite waard want deze is schitterend.

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

8

Hallo zeg,dat is me een mooie stapel van Bumba met bijna iedereen van de cast,echt geweldig goed gedaan ook voor je mannetje,echt teamwork,toppie.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

9

Ik vind hem geweldig mooi! Proficiat!