Onderwerp: beetje van mezelf,beetje veel van wendy :D
ik vond hem zo gaaf die van wendy...dus ik ook aan de slag...
www.juffrouwtaartshop.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » beetje van mezelf,beetje veel van wendy :D
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik vond hem zo gaaf die van wendy...dus ik ook aan de slag...
Gaaf! Mijn lievelingskleur
... voor taart dan welteverstaan
(verder houdt ik alleen maar van geel, maar voor taart... het lijkt wel of roze taart het lekkerst smaakt
)
Heel schattig!!
Erg schattig en zo mooi gemaakt!
Leuk. Echt meisjes achtig. Ook heel leuk met die bloemen zo, verschillende formaten.
Die had ik nog niet gezien...........Yvon op je foto´s..........juffrouwtaart.nl.
wat een schatje.. die sla ik even op
(dochter van bijna 8 hihi)
Heel erg mooi geworden!!
Aaah wat een schatje zeg. Helemaal top
wat mooi zeg, echt prachtig die my little pony, heb je daarvoor een curses gevolgd bij wendy?
wat mooi zeg, echt prachtig die my little pony, heb je daarvoor een curses gevolgd bij wendy?
haha nee,ik heb de foto's van naara (noge bedankt) als voorbeeld genomen..en dat ging best goed d8 ik 
Leuk. Echt meisjes achtig. Ook heel leuk met die bloemen zo, verschillende formaten.
Die had ik nog niet gezien...........Yvon op je foto´s..........juffrouwtaart.nl.
haha ja grappig he...ik scheepte mijn familie zo vaak op met een taart dat het al van verre kwam : ow kijk daar komt juffrouw taart ook weer aan...en toen wou ik graag een website...dus de naam was snel bedacht 
Super gemaakt !!!!!!!
Het is een prachtige taart en leuk die bloemen,moet ik ook nog even bestellen,ze staan zo leuk op een taart,je ponys zijn ook top.
Hij is erg leuk !!
Super schattig, mooie taart!
Ik heb vroeger z
Schattige taart en lekker roze! Ik houd daar ook wel van ja, lekker zoet kleurtje!
Knap gemaakt en leuke kleuren!
heel lief taartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » beetje van mezelf,beetje veel van wendy :D