Onderwerp: botercreme
met welke boter maak je dit?
roomboter vind ik trouwens nergens
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » botercreme
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
met welke boter maak je dit?
roomboter vind ik trouwens nergens
Ik vind zelf roomboter veruit het lekkerst, maar met margarine kan het geloof ik ook. Of half om half roomboter/margarine.
Hoe bedoel je dat je roomboter nergens kan vinden? Voor zover ik weet wordt dit in iedere supermarkt verkocht..
Met margarine is het geen echte botercr
Met margarine is het geen echte botercr
Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."
Ik gebruik altijd half/half. En vind hem heerlijk!
Nou kan ik me herinneren dat iemand ons uitdrukkelijk verbood het dan botercreme te noemen, maar ik doe het lekker toch
Euhm... botercreme maak je met ... boter! En margarine is nou eenmaal geen boter
Het lijkt mij dat de boter toch wel tot in Belgie zal zijn doorgedrongen , maar wellicht heet het inderdaad anders dan.
Omdat de term botercr
Ik heb ergens gelezen dat margarine meer vocht bevat dan roomboter, klopt dat? Zorgt dat er dan niet voor dat je fondant kan gaan smelten?
Hier nog geen last van gehad.
Nee, het bevat minder vocht dan bijvoorbeeld botercr
gebruiken jullie dan roomboter met of zonder zout??
Ik zie dat nl altijd op de verpakking staan>
gebruiken jullie dan roomboter met of zonder zout??
Ik zie dat nl altijd op de verpakking staan>
ZONDER
kelly, roomboter vind je bij ons ook . Het wordt verkocht onder de term verse of echte boter. We noemen dat ook wel eens de goei boter. (met of zonder zout)
Zit verpakt in wikkels, en is van melk gemaakt in tegenstelling tot Solo en aanverwanten die plantaardig zijn.
ikzelf noem ik roomboter gewoonweg boter, en margarine margarine, in het begin dacht ik dus ook dat roomboter speciale boter was en begreep er niets van
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » botercreme