1

Onderwerp: bol bakvorm

Hoi hoi,

Waar kopen jullie kleine bolletjes om in te bakken?

Ik heb wel van Ikea 2 bollen, maar ik zoek ze een slag kleiner.
De enige die ik zag waren 4 hele kleine bolletjes, maar die zijn echt te klein.

Ik wil graag ook van die kikker, beertjes enz boltaartjes maken.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes,
Patty

2

Re: bol bakvorm

Dat zijn de 'sligrobolletjes'. Ze waren te koop bij sligro, alleen volgens mij nu niet meer. Deze winkel heeft ze wel: http://www.kikiboe.com/product_info.php … cts_id=239

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

3

Dank je wel.
Ik ga ze binnenkort bestellen!

4

maakt het matriaal eigenlijk uit?

ik heb namelijk nog een mooi glazen kom staan die de perfecte vorm heeft, kan deze dan ook?

5

vervoortkelly schreef:

maakt het matriaal eigenlijk uit?

ik heb namelijk nog een mooi glazen kom staan die de perfecte vorm heeft, kan deze dan ook?

Ik heb ook een keer in een soepkom gebakken en dat ging prima! Bij doorzichtig glas moet je even opletten of de schaal van Pyrex is gemaakt.

6

Patty77 schreef:

Hoi hoi,

Waar kopen jullie kleine bolletjes om in te bakken?

Ik heb wel van Ikea 2 bollen, maar ik zoek ze een slag kleiner.
De enige die ik zag waren 4 hele kleine bolletjes, maar die zijn echt te klein.

Ik wil graag ook van die kikker, beertjes enz boltaartjes maken.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes,
Patty

Ik maak kikkers en beertjes in de ikea-bolletjes van 12cm. Vind je die ook te groot dan? Zijn leuke maatjes hoor :Y

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Ik denk dat die van 12 cm van de Ikea wel goed zijn, maar ik kon ze niet vinden.

Ik zag alleen die hele grote, eentje van misschien 2 maatjes kleiner ( maar toch te groot) en die 4 hele kleintjes.

Hoeveel verschillende maten zijn er eigenlijk van die Blanda serie? Want ik heb dus er dus 2, maar ik vind ze toch iets te groot.
Ik wil er echt  een of twee persoonstaartjes mee bakken.
Zoals ik ze hier vaker zie langskomen.

Heb nu wel bij kikiboe die bakvorm bestelt.

8

Ik denk dat jij toch die van de Ikea bedoeld. Het is wel zo dat ze heel vaak bij heel veel vestigingen uitverkocht zijn helaas. Van de week was ik in Heerlen en ook daar hadden ze die van 12 niet. Alleen die van 20 cm (die ik gekocht heb).

9

hoi

Ben gisteren in Ikea Heerlen geweest, de serie gaat eruit stond erbij, dus vandaar dat ze niet meer alle maten hadden. Ik heb de glazen versie gekocht die hadden ze wel in maat 12. Geen idee of ze de oven overleven??

Groetjes Sandra

10

Ik zie op de site van Ikea bij de Blanda serie RVS trouwens geen 12 cm meer staan. Gaan deze uit de collectie ?
Wel 5 cm, 20 en hoger.
Groetjes !