1

Onderwerp: meerdere kleuren bekleden?

Laatst zag ik een supermooie taart in de taartenparade die bekleed was met meerdere kleuren. Die kleuren kwamen in het midden bij elkaar.Het was een mega/mindy of een superman taart of iets in die richting (sorry, ik weet het niet helemaal meer).

Nu wil ik vandaag en morgen nog een taartje maken, maar heb niet genoeg fondant om het in 1 kleur te bekleden en wilde dit dus gaan proberen. Weet iemand wat ik bedoel en kan iemand mij vertellen hoe ik dat moet doen?

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

Re: meerdere kleuren bekleden?

hoi wellicht een idee om de maker van die taart te mailen, die kan het je dan uitleggen, het mail adres staat onder de poster.

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl

3

Bedoel je deze?

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=23300

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

4

monicajanneman schreef:

hoi wellicht een idee om de maker van die taart te mailen, die kan het je dan uitleggen, het mail adres staat onder de poster.

Helaas weet ik niet meer wie die taart gemaakt had en om nou alle taarten in de parade te gaan bekijken :s

Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

5

Nee, deze is het niet. De uitleg was ook anders. Ik zal zelf eens gaan zoeken of ik hem nog kan vinden ;)

6

Heb hem gevonden!

Kwam erachter dat ik veel beter bij de berichten waarin ik zelf ook gepost heb kon kijken, dat zijn er niet zoveel ;)
Het was deze:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … hp?id=4656

7

Hahaha, grappig, ik dacht ook meteen dat je deze taart bedoelde. Maar omdat het een 'ouwetje' was, ging ik ervan uit dat je hem niet kende.... Gaaaaf is ik he?

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

8

Gaaf is hij zeker!
Nu nog de uitleg ;)

9

momfer schreef:

Gaaf is hij zeker!
Nu nog de uitleg ;)

De uitleg staat een stukje verder naar beneden ;)

10

druifje schreef:
momfer schreef:

Gaaf is hij zeker!
Nu nog de uitleg ;)

De uitleg staat een stukje verder naar beneden ;)

Oeps, ja super. :O