1

Onderwerp: Ik had een vraagje: over de dozen van de taart

hey,

hopelijk weet iemand waar ik de dozen kan bestellen, want soms moet ik een taart vervoeren, maar dan heb ik geen geschikte doos daarvoor

Dus ik vroeg me af weet iemand waar je zulke dozen kunt bestellen naar de maten die je zelf wilt dus verschillende maten.

Nou fijne dagen allemaal he.

2

Re: Ik had een vraagje: over de dozen van de taart

Hoi,

ik heb ze laatst gewoon bij de hema gekocht op de taarten afdeling. Ik begreep dat je voor grote hoeveelheden bij paardekooper terecht kunt. (ik hoop dat ik de naam goed spel, volgens mij was het nl. met 2 o's)

succes
Gr. Ingrid

3

ik haal dozen bij paardenkoper maar dan heb je inderdaad verpakkingen van 50 of 100..afhankelijk van de maat...

groetjes Saskia
www.taartenmeer.nl

4

Ja dat weet ik toevallig.
Bij deze webshop van maak je taart
maakjetaart.nl

5

Inderdaad bij de Hema, als je geluk hebt want hier in naaldwijk doen ze erg moeilijk. Bij de topppic aanbod van spulletjes willen mensen van het forum nog wel eens kopen bij de paarenkoper en dan delen en bij de webshop hier, van inge,hebben ze ook dozen.

6

ik had de hema gemaild en die doen idd moeilijk...dus ik houdt me graag open voor andere opties!

7

Ja,

het is altijd lastig om dozen te vinden, vooral omdat het om verschillende maten gaat.
Maar ja we blijven zoek :D

dankje wel he, voor het bellen naar de hema.

8

Vaste klant worden bij de hema en je heb geen last. Ik vraag aan mijn dochter weer een doos te halen en geef haar geld mee en komt terug met twee en ook het geld nog. Dat moeten we toch hebben :D

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Bij Mupla zijn de dozen niet duur, in de leveringsvoorwaarden staat dat ze leveren aan iedereen met kvk nummer, maar ook zonder leveren ze wel.
http://www.mupla.nl/shop/Dozen+_en_+Gol … baksdozen/

10 Laatst bewerkt door Petra81 (24-01-2008 18:49)

Mail me maar even :)

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

maar bij de paardekooper kun je toch als particulier niet kopen of wel????

12

corinaschenau schreef:

maar bij de paardekooper kun je toch als particulier niet kopen of wel????

Jawel hoor. :Y

13

Ja hoor bij de Paardekoper heb je diverse maten en kun je gewoon binnenlopen!

14

Hoi Christina,
Ik woon in Zwolle en heb een Hanos pas... Heb pas zelf 100 dozen gekocht... Delen?? Kunnen we evt nog een ander formaat erbij halen en deze ook delen...
Hoor het wel als je interesse hebt...
Groetjes Ellen

oww dan loop ik binnenkort eens binnen. Hebben ook wel kvk nummer mocht het nodig zijn! bedankt!