1

Onderwerp: Flower veiner...ervaring ermee?

Multi Flower Veiner uit de webshop...zijn er mensen die hem hebben, wat is dan je ervaring ermee?

Er staat dat hij op hij op elke uitsteker kan..maar hoe is de werkwijze dan?

2

Re: Flower veiner...ervaring ermee?

Niemand???

3

Ik heb er geen uit de webshop, zelfs geen flower veiner, maar wel een leaf veiner. Als ik een blad uitgestoken heb, duw ik hem op de veiner en dan staat het relief van een blaadje erin, erg mooi...

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

4

...een leaf veiner..staat niet in de webshop h

5

De leaf veiner komt niet uit de webshop, maar van Sugar and Spice, een kleine taartdecoratiewinkel in de buurt van San Francisco, door mijn man bijna leeggekocht als verrassing voor mij toen hij daar op zakenreis was....Zooooo leuk was dat!(vooral omdat hij zelf geen flauw idee had wat het allemaal was wat hij gekocht had :D )

Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

6

Jozien schreef:

De leaf veiner komt niet uit de webshop, maar van Sugar and Spice, een kleine taartdecoratiewinkel in de buurt van San Francisco, door mijn man bijna leeggekocht als verrassing voor mij toen hij daar op zakenreis was....Zooooo leuk was dat!(vooral omdat hij zelf geen flauw idee had wat het allemaal was wat hij gekocht had :D )

wat een lieve man zeg

7

Inderdaad...zo'n man zoek ik nog..!! mag ik hem even lenen??? haha

en naar dat winkeltje hoef ik ook niet te gaan,
want dat was leegverkocht, en die zijn dus gaan rentenieren!!! haha

8

:lol: :lol:

Moet ik er wel iets bijvertellen.....Hij was vorig jaar elke maand een week weg, dan zat ie weer in Canada, dan weer Griekenland, dan weer Amerika, enz.  Steeds als hij terugkwam, had hij iets kleins voor de kinderen gekocht. Vlak voor mijn verjaardag ging ie naar China. Ik zei hem, dat ik het toch wel leuk zou vinden als hij deze keer ook iets voor mij mee zou nemen. Hij kwam terug met.......een pakje miesoep. :/ :+ Op mijn verjaardag vroegen verschillende mensen of hij nog een leuk souvenir voor me had meegenomen, moest ie dus steeds vertellen van die miesoep.  Hij werd steeds uitgelachen :D Dus toen ie de volgende keer weg moest, besloot hij het goed te maken en TOEN kocht ie dus dat winkeltje leeg......

Dusseh, dat lenen, ik weet niet zeker of je dat zelf wel wilt!

Groetjes, Jozien.

9

Nou nee, laat dat lenen dan maar zitten,
mijn man is ook zelden of nooit 'binnen'..wij hebben een eigen bedrijf,
dusse...ik heb mijn buik al wel vol met een man die altijd weg is!

Zal alleen eens proberen of ik hem ook zo ver kan krijgen om wat te kopen voor me,
hij beloofd nu van alles, maar ik krijg niets, want er is geen geld voor:
ja, bestel die Kenwood KM262 maar! ehm ja...waarvan?
Ach, als die sugar gun zo fijn, is laat je hem toch komen...ehm ja...waarvan?
makkelijk beloven toch!?