Onderwerp: En het antwoord was: JA!

Zo, eindelijk durf ik eens een taart te showen.
groeten,
Kippie
EDIT: de kleuren zijn een beetje gek op internet. In het echt was het meer roze, dan het oud-roze op het scherm.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En het antwoord was: JA!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Zo, eindelijk durf ik eens een taart te showen.
groeten,
Kippie
EDIT: de kleuren zijn een beetje gek op internet. In het echt was het meer roze, dan het oud-roze op het scherm.
...ligt het aan mij of doen ze het niet..? 
mmm, ik snap er niets van, ik zie ze in de ene browser wel, maar in een andere niet.
ik ga het oplossen.
EDIT
Gelukt, het werkt!
groeten,
Kippie
Met zo'n prachtige taart kon hij/zij niet anders dan JA zeggen!!! Erg mooi!!
Ahhhh!!! Wat verschrikkelijk lief!
Ik vind de kleuren heel mooi! (of zijn ze nog steeds gek..?
Nouja, in dat geval vind ik gekke kleuren leuk!
) Was het trouwens van jezelf? Ik vind het echt een heeel origineel idee! 
Het is een schatje...hiebij zou ik ook JA gezegd hebben!!!
Was dit jouw vraag???
Mooie taart overigens 
van harte meid, een mooie taart zeg
Ja, het was mijn taart, en mijn vraag en dus ga ik binnenkort trouwen met mijn vriend.
Kippie
dat is een mooie belofte voor jullie en al een mooie oefening voor de bruidstaart:)
gefeliciteerd! en origineel joh om met zon mooie taart je vriend te vragen, erg leuk.
Ooh wat een ontzettend lekkere manier om te vragen zeg. En zo mooi ook. Tuurlijk moet je met zo`n taart ja zeggen.
Gefeliciteerd.
Dubbel gefeliciteerd dus
! Wat ontzettend leuk en lief om je vriend met zo'n mooie taart ten huwelijk te vragen. Je letters zijn trouwens erg mooi!
Oww wat super, om zo je huwelijksaanzoek te doen! Natuuuuurlijk gaat hij zo geen nee zeggen :noo
Prachtige taart heb je er voor gemaakt
Gefeliciteerd!!!!!
Ohhhhhhhhh wat schattig, ik krijg kippevel van het idee, echt lief!! En van harte gefeliciteerd!
Wat een ontzettend mooie taart.
En natuurlijk van harte gefeliciteerd!
En nu maar oefenen voor je bruidstaart.
Gefeliciteerd meid! Geweldig mooi gedaan. De liefde straalt er af 
Gefeliciteerd, en met zo,n taart kan hij toch niet weigeren, want de liefde van de man gaat door de maag
Een schitterend taartje heel origineel en gefeliciteerd! Dus dat word ook zeker je
eigen bruidstaart maken...hahaha.....??????
Met zo'n mooie taart (mooi geschreven trouwens) kon hij natuurlijk niet weigeren!
Gefeliciteerd!
Kleuren een beetje gek ?
Draai eens aan de instellingenknop op je beeldscherm dan want ik vind de kleuren juist prachtig !!! Heel stijlvol, niet schreeuwerig..helemaal goed !
Prachtige taart hoor !
Wat een gave manier om je vriend te vragen!! Ik vind je taart helemaal super en ook zooo mooi geschreven!! 
Gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd!!! Tja als ik zo'n taart zou krijgen zou ik ook meteen ja zeggen. Super gedaan.
Oooooooooh wat een super-romantische taart!!!!!!!!!!!
En zo'n mooie kleuren!!!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » En het antwoord was: JA!