Onderwerp: Wie geeft de gouden tip?
.
Groetjes, Ienke
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wie geeft de gouden tip?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
.
Ligt erbij jullie een boerenbond oftewel Aveve winkel??
Daar haal ik altijd de Marsepein.
Of bij de Jamin maar daar is hij wel wat duurder.
Veel succes, Marlies.
Hai, bedankt voor je reactie. De boerenbond is hier veranderd in welkoop, dat is voor tuin- en dierspulen. Bedoel je die? Ga ik daar gelijk kijken. Bedankt!
Helaas, zojuist gebeld, maar nee, niet te krijgen. Jammer, dus wie heeft er nog een tip?
bij ons hebben ze 't op de markt bij de notenkraam (marsepein)
En inderdaad marshmellowfondant is niet moeilijk te maken!
Hoi Zeeuwse-medefreubelaar, misschien bij Jamin of hebben ze die niet in Goes??
Dat is geen superkwalitiet maar het kan er mee door en anders zou ik ervoor kiezen om van marshmallows zelf te maken, die kun je bijna wel overal kopen. Ik geloof dat het bij de bakker kan halen maar dan moet je wel flink je portomonnee open doen! Je mag ook bij mij eventueel een half kilootje komen halen hoor maar dan moet je wel naar Tholen das ruim een half uur rijden, geloof ik......als je dat toch wilt dan mail je maar naar mij thuis!
Hai iedereen, bedankt voor de reacties! Echt leuk zo snel iedereen reageert en meedenkt. Na de tips ga ik proberen om idd die marshmallowsfondant te maken. Lief van je Anke, maar Tholen is toch wel iets te ver... toch leuk aangeboden. Ga geloof ik na het weekend maar gauw een bestelling plaatsen, zodat het volgende keer alvast op voorraad is. Eerst maar eens testen hoe het gaat.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bekleden » Wie geeft de gouden tip?