Onderwerp: Jarig jetje met wensen...en tante in de stress...!!
Nichtje Linde wordt 3 maar dat weerhoud haar er niet van precies te weten wat ze wil!! Liefst Winnie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jarig jetje met wensen...en tante in de stress...!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nichtje Linde wordt 3 maar dat weerhoud haar er niet van precies te weten wat ze wil!! Liefst Winnie
ik vind ze erg leuk geworden, maar denk dat jij maar beter naar je bedje kan gaan en morgen maar weer verder.... brrr.... heb ook wel eens van die dagen... suc6!
Ik vind ze allebei wel erg lief.... Enne, de klant is koning, ook als ze drie zijn 
arme tante ... zoveel hindernissen vandaag. Ga maar lekker slapen, want je taarten zien er wel super uit!
Wat een leuke vrolijke taarten,toppie.
En ik hoop dat je vaatwasser snel weer gemaakt is.
Ondanks je tegenslagen...zijn het prachtige taarten geworden!!
En troost je...ik heb niet eens een vaatwasser

Nou je hebt je best gedaan hoor !!!!!
Hahahahahaha wat maak je er weer een heerlijk verhaal bij!!! en je vaatwasser kapot! aaaah, meid als je geestelijke bijstand nodig hebt.......call me!! 
Maar over je taarten: Je winnie de pooh is súper gelukt zeg!! Echt heel mooi met dat 'getekende' gezichtje. en je chocolade met nijn vind ik ook heel erg mooi!
Zowiezo,,,dat ik jou
Soms zit het mee en soms zit het tegen! Je taarten zijn wel leuk geworden in ieder geval!!
Tante, hier mag je trots op zijn, helemaal geweldig
Ze zijn super
Ze zijn lieeeeeeeeeeeeeeef...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Jarig jetje met wensen...en tante in de stress...!!