1

Onderwerp: Wie kan mij helpen?

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb al veel gelezen maar dit is mijn eerste reactie.
Taarten maken is voor mij helemaal nieuw, op de appeltaarten na :)
Voel me dan ook een sufferd hoor met alle vragen in mijn hoofd haha.

Mijn probleem is als volgt, via marktplaats had ik bij iemand 4 boeken van Debbie Brown gekocht en betaald. Dit is nu 3 weken geleden en diegene blijft volhouden het verzonden te hebben. Helaas, een rotte appel heb je overal wel maar mijn extra centjes zijn nu dus op aan niks. Een workshop zit er voorlopig helaas niet in, die heb ik al 2 x moeten annuleren.
Mijn zoontje word 6 mei jarig en ik wil graag zelf een leuke taart voor hem maken.
Heeft hier misschien iemand een recept van Debbie Brown die bij een knulletje van 2 past? Ik heb al gekeken of de boeken te downloaden zijn maar helaas niks kunnen vinden :(

Alvast bedankt!!
Groetjes Kimberly

Groetjes Kimberly

2

Re: Wie kan mij helpen?

Er zijn diverse boeken van Debbie Brown te downloaden via picasaweb! En als je op http://www.debbiebrownscakes.co.uk/books.htm kijkt dan kun je zien welke taart in welk boek staat. Als je dan een leuke hebt gevonden dan helpen we wel weer zoeken! Misschien is er zelfs iemand die de beschrijving voor je wil scannen en toesturen?
Komt vast goed!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"

ik heb het boek met thomas de trein in het nederlands, dus als ik iets voor je kan betekenen, laat het maar weten

Yvonne bedankt daar ga ik morgen (op een normaal tijdstip haha) eventjes kijken!!!

En wat een geweldig leuk boek heb je Chantal! Als je deze voor mij zou kunnen scannen misschien? Ze zijn allemaal zo ontzettend leuk dat ik zo een twee drie geen keuze kan maken. Ja oke, Betty Boop valt af voor hem :)
En in nederlands is helemaal geweldig, mijn engels is niet zo supergoed vrees ik.

Meiden bedankt!

Groetjes Kimberly

Hoi kimberly, ik stuur hem vanavond, heb nu alles ingescant maar krijg hem niet als een bestand gestuurt, en dan moet ik alle blz los verzenden, dus vanavond even manlief lief aankijken,  moet vast makelijker gaan.

Helemaal geweldig Chantal, hartstikke bedankt!!!
En bedank je manlief ook maar van mij, als het lief aankijken lukt natuurlijk ;)

Groetjes Kimberly

Als het goed is heb je hem gekregen, anders hoor ik het wel

Chantal ik heb je gemailt.
Hotmail staat de bijlages niet toe :S Ik heb even mijn andere mailadres doorgegeven.
In elk geval al super bedankt voor alle moeite!!!

Groetjes Kimberly

hij is onderweg

Kun je je geld dan niet terug laten boeken,volgens mij moet dat binnen een maand gebeuren!!!!

Kimberly1981 schreef:

Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb al veel gelezen maar dit is mijn eerste reactie.
Taarten maken is voor mij helemaal nieuw, op de appeltaarten na :)
Voel me dan ook een sufferd hoor met alle vragen in mijn hoofd haha.

Mijn probleem is als volgt, via marktplaats had ik bij iemand 4 boeken van Debbie Brown gekocht en betaald. Dit is nu 3 weken geleden en diegene blijft volhouden het verzonden te hebben. Helaas, een rotte appel heb je overal wel maar mijn extra centjes zijn nu dus op aan niks. Een workshop zit er voorlopig helaas niet in, die heb ik al 2 x moeten annuleren.
Mijn zoontje word 6 mei jarig en ik wil graag zelf een leuke taart voor hem maken.
Heeft hier misschien iemand een recept van Debbie Brown die bij een knulletje van 2 past? Ik heb al gekeken of de boeken te downloaden zijn maar helaas niks kunnen vinden :(

Alvast bedankt!!
Groetjes Kimberly

11

ja zeker binnen een maand kan dat jelegt het uit aan de bank of giro en dat is geen probleem

groetjes diana

Volgens mij kan dat alleen bij automatische incasso, niet wanneer je zelf een betaling hebt verricht.

Groetjes,
Mari

ik heb dit ook een keer gehad, je moet in elk geval marktplaats inlichten. En je bank bellen. Je kan je geld niet terug krijgen omdat je zelf de betaling hebt verricht. Maar de postbank gaf aan mij aan wel te kunnen bemiddelen. Ze hebben die persoon toen een brief gestuurd enz enz. Hoe heeft die persoon het verstuurd? Via tnt? pakketjes of envelop? is het via pakketje dan staat het geregistreerd. Je kan ook  tnt klantenservice dan bellen of het gevonden is. Alles wordt namelijk opgeslagen wat niet bezorgd kan worden. als je meer info wilt mail je me maar

wil je persee een taart van debbie brown maken? Is het niet een idee om een puzzeltaart te maken van iets wat hij leuk vind? bert en ernie, nijntje enz enz ?

15

Meiden ontzettend bedankt dat jullie zo met me meedenken!
Helaas is er op geen manier het geld terug te halen. Ik ben al bij mijn bank geweest en deze hebben inderdaad contact opgenomen met de bank van diegene maar meer konden ze niet. Ook aangifte gedaan bij de politie maar ook daar heb ik niks meer van vernomen, helaas.
En inderdaad zoals gezegd alleen bij automatische incasso kan je terughalen. Zo'n rode kaart die ik had ingezonden kan hiervoor niet gebruikt worden.
Eigenlijk had ik het ook kunnen weten want het zou per gewone post verzonden worden om pakketkosten te besparen. Een volgende keer denk ik wel 3x na iets te kopen via MP. Die ik overigens ook heb ingelicht.

Of ik perse een taart van Debbie Brown wil? Nee dat niet perse maar ik leg de lat altijd enorm hoog voor mezelf. En die figuurtjes is, wat mij verteld is, een tikkie moeilijker dan een puzzeltaart. Maar.. er komen zo'n 60!!! mensen in totaal dus wie weet doe ik het allebei.

Nogmaals bedankt, het doet me deugd dat er zo meegedacht word!

Chantal jij in elk geval w

Groetjes Kimberly

ik heb je een mail gestuurd

17 Laatst bewerkt door corinaschenau (03-04-2008 20:23)

ik heb je nogmaals gemaild, heb nog meer voor je gevonden

Kimberly, Marielle en Naara,

als het goed is hebben jullie nu 3 mailtjes ontvangen (ben niet zo'n held op de computer :o)

19

Corina bedankt voor de links!

hihi Chantal, hoef je je niet voor te schamen hoor! Hier zit er nog zo eentje :D Ik heb het geluk dat mijn manlief een ict-nerd is ;)
Maar ook nog via hier, ontzettend bedankt!!!

Groetjes Kimberly

graag gedaan
ik ben benieuwd wat je gaat maken en hoe het gaat worden ;)