1

Onderwerp: Mag ik er bij??

Hallo Allemaal,

ik ben Saskia, vrouwtje 35 jr, 2 kids, 1 man, 1 kat en bak graag taarten. Ik kom al een hele tijd op de site om te kijken naar alle mooie dingen en ideen op te doen. Ik heb al een aantal taarten gebakken en gedecoreerd met fondant en marsepein, zoals de barbietaart en mooie verjaardags en geboortetaarten. Het gaat me steeds beter af, misschien durf ik het nog eens aan om een foto te plaatsen.
Ik heb trouwens nog een vraagje waarvan ik hoop dat iemand hem kan/wil beantwoorden. Is er ergens een maatschepje te koop waarmee ik 10 gram eiwitpoeder af kan meten?? Ik wilde mijn royal icing eens helemaal zelf gaan maken maar mijn weegschaal kan die kleine hoeveelheden niet afwegen. Ik heb bijv. wel een schepje teaspoon/ tablespoon maar hoeveel gram gaat daar in?

alvast bedankt en groetjes, Saskia

Re: Mag ik er bij??

Nou vooruit, je mag erbij. Nee natuurlijk, welkom bij de club der verslaafde.

Kan je zo'n schepje niet bij de Hema oid kopen?

3

Hai! Welkom bij de club! ;) Maatschepjes meten op volume, niet op gewicht, maar als je de zoekfunctie hier op het forum gebruikt kun je misschien iets vinden... Ik heb ergens een keer een site voorbij zien komen :think: Nouja, misschien weet iemand het! :) Succes! En wees niet bang om foto's te posten hoor! Daar houden we van! ;)

4

Hoi hoi Welkom hier op het gezellige forum.

Miss kun je eens even vragen bij een apotheek. Die hebben dat soort schepjes ook wel liggen ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Heel erg bedankt voor jullie meedenken. Ik ga het gelijk even bij de apotheek navragen, hema had ik al geprobeerd. Ik heb zelfs al gedacht dat als ik er echt niets voor vind, ik bij mijn oude collega's op het postkantoor langs ga, die hebben hele nauwkeurige weegschalen!! Dan maar daar alles direct afmeten in zakjes van 10 gram, ben ik gelijk voor 10 keer klaar.

groetjes,

Saskia.