1

Onderwerp: Hoe vul je een corset?

Ik ga vrijdag/zaterdag voor het eerst een corset maken. De "borsten" liggen al in de vriezer, het lijf wordt een hart.
Ik moet vullingen gebruiken die buiten de koelkast kunnen dus ik dacht aan bokkenpootjescr

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

2

Re: Hoe vul je een corset?

Sigrid schreef:

Moet er een onderplaatje onder de borsten? Moet ik ze nog stutten? Zakken ze anders in? (zodat het i.p.v. een frisse jonge blom een over-rijpe dame wordt :lol:)

:lol:

Groetjes, Marielle

3

Ik kijk vol spanning mee. Mijn kapsels liggen ook al in de vriezer alleen wordt mijn lijf geen hart maar een rechthoek die ik ga uitsnijden (de theorie zit in mn hoofd nu de paraktijk nog)
Vullingen heb ik nog geen idee, chocoladevulling klinkt wel lekker trouwens. Maak je die met botercreme?

4

Marielle14 schreef:
Sigrid schreef:

Moet er een onderplaatje onder de borsten? Moet ik ze nog stutten? Zakken ze anders in? (zodat het i.p.v. een frisse jonge blom een over-rijpe dame wordt :lol:)

:lol:

Ik moest al lachen om alleen de titel van dit onderwerp, maar deze opmerking maakt het nog erger :lol: :lol:

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."