1

Onderwerp: Baby boetseren.

Hoi allemaal,

Ik probeer al een poosje een baby te boetseren, maar het lukt niet. Het wordt niet mooi en het lijfje en de beentjes krijg ik niet goed.
Ik heb talloze foo's van jullie mooie babies bekeken en geprobeerd ze na te maken, maar het wil maar niet lukken.
Nou moet ik zeggen dat ik geen ster ben in boetseren, maar ik wil het zo graag kunnen.

Is er ergens ook een stap voor stap how to hoe het moet? En zo niet, kan iemand dan een how to maken de eerst volgende keer dat je een baby gaat boetseren? Please?????

Groetjes,
Patty

2

Re: Baby boetseren.

Er zijn hele leuke boekjes in de handel baby's boetseren met Fimoklei.
Daar staat stap voor stap in hoe dat moet.En dan inplaats van Fimo met marzepein doen.

groetjes van Ann

3

Boek een workshop bij Wendy. Dan gaat er een boetseerwereld voor je open :lol:! (spreekt ze uit ervaring :D)

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

4

Ik denk dat ik inderdaad zo'n boekje ga aanschaffen. Fimo klei heb ik al.

Bedankt voor de tip!

5

Ik wil heel graag een workshop bij Wendy volgen.
Ik ga effe opzoeken waar ze ongeveer woont of workshops verzorgd.

Hoop niet dat het te ver is. Ik woon namelijk in Amsterdam.

Heb gisteravond weer met Fimo geoefend om die baby te maken. Dacht ik iets leuks geproduceerd te hebben, vraagt mijn man..... wat is dat?
Grrrrrr, nou die baby heb ik maar weer tot een balletje gerold dus :(

Ik wil het zo graag kunnen, want ik wil ook een babytaart maken.

Ga gewoon door oefenen.

6

Even mijn reactie kopieren uit een ouder topic:

Wietske heeft ook een keer uitgelegd hoe:

Wietske schreef:

Ik heb eerst een bolletje voor het hoofdje gerold. Daarna voor het lijfje weer een bolletje gerold, alleen wel groter als het eerste bolletje en deze zelf een beetje in een peervorm geduwd. Met een aardappelschilmesje een sneetje in de achterkant gemaakt  en daar waren de billetjes  . Toen twee rolletjes gerold voor de achter beentjes, tegen de billetjes aangelegd en dubbel gevouwen en het uiteinde onder de billetjes gelegd, het ene beentje over het anders beentje. Daarna nog twee kleinere rolletjes gemaakt voor de armpjes, van

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

7

Oh Danke je wel Marianne!

Ik ga het vanavond uitproberen.
Als het dan nog niet lukt..... dan weet ik het ook niet meer hoor :)

Ik zal als ik dan klaar ben een foto plaatsen van mijn geboetseerde baby en dan mogen jullie het keuren :)

8

Nou dames,

Het is me redelijk gelukt om eindelijk een baby te boetseren. Zelfs mijn man vond het goed gelukt :)
Alleen lukt het me nu niet om er een foto van te maken. Mijn camera doet raar :(
Ik ga het morgen weer proberen en dan zal ik mijn baby showen :)

Bedankt voor de tips!
Patty

Berichten [ 8 ]

Pagina's 1

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Baby boetseren.