Re: Misschien een beetje eentonig maar hier nog een Assepoester....
Heel mooi en super leuke foto's!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Misschien een beetje eentonig maar hier nog een Assepoester....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel mooi en super leuke foto's!
Deze verveelt niet zo snel hoor! Die van jou is ook al zo schitterend en ook heel mooi gepresenteerd
!
Ze zijn allemaal even mooi, blijft leuk om er naar te kijken
ik kan er geen genoeg van krijgen,deze assepoestertaarten zijn zoooo mooi!!
groetjes danielle
En nog zo'n beauty. Dames, jullie hebben allemaal wel jullie best gedaan hoor!!
Geweldig... en zoooo leuk die mini-fotootjes...
Zo heb je een mooie kijk op het prachtige geheel!
Ik vind ze ook allen pr8ig. En jij hebt um wel heel mooi gepresenteerd, ook ik vraag me af hoe je dat doet. Wat lijkt me dat ook enorm gezellig met zun allen aan een grote tafel zitten en lekker niefelen en dan ook nog met zo'n mooie jurk thuis komen en leuke boetseersels!!!
ja... daar is de jouwe mooi gedaan zo met die foto's!!!
Weer zo'n prachtige Assepoessie!! Leuk!!!
Dames wat een lieve berichtjes, ontzettend bedankt voor jullie leuke reacties!!!
De foto's heb ik bewerkt met Paint Shop Pro dat is een fotobewerking programma, het programma lijkt op Photoshop dat is misschien bekender bij sommige mensen.
Ik maak die “minicollages” meestal voor mijn blog www.chantie.info en ik heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat dat hier niet zoveel gedaan word…. hihihi
Heel veel liefs,
Chantie
Hier kan ik nooit genoeg van krijgen.......... zo mooi!!
tja , ik val in herhaling, alles wat ik bij de anderen al gezegd heb, maar het is een supermooiegeweldigprachtige taart!!!!
wauw en wauwie!!!!
Niks eentonig.
Ze blijven schattig.
Heel mooi gemaakt.
Precies!
Mooi gemaakt zeg!!! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Misschien een beetje eentonig maar hier nog een Assepoester....