1

Onderwerp: mixer kapot

pffffffffffff was ik bezig 5 kapsels te bakken achter elkaar ben ik met mijn 5e kapsel bezig te mixen, zegt mijn handmixer ineens: doe het lekker zelf maar!!!
nu had ik wel gehoopt dat hij binnenkort kapot zou gaan, maar nu was wel erg snel. ik wilde nog ff doorsparen voor de kenwood km 264... met alles erop en eraan....
nu had mijn handmixertje maar 150 watt en was geloof ik bedoeld voor op de camping dus ik neem hem niets kwalijk hoor. alleen moet ik voor zondag nog 3 kapsels bakken en botercreme maken.....wheeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeee

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

2

Re: mixer kapot

:(  niet leuk.. staat er geen handmixer op marktplaats bij jou in de buurt, zodat je nog lekker kan doorsparen voor die mooie mixer?

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM
nieuwsgierig naar mijn taartjes? : www.keetie.com

3

Aaaargh... lijkt me een nàchtmerrie, een kapotte mixer!
Speciaal voor jou: http://www.deleukstetaarten.nl/marianne/pet.gif

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

nou, ik ga die kenwood gewoon halen hoor morgen.... dat is toch wel een erg prettige mixer die alles aankan?

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

Die dingen kiezen ook altijd de slechtste tijd!

Ik heb hier nog wel een handmixer liggen die je kan lenen als je erg omhoog zit!

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

6

heel lief van je, maar ik wil gewoon ook een mixer waarbij ik niet meer zelf de hele tijd erbij hoef te blijven en kramp in mijn handen krijg. beetje luxe mag wel toch??  maar ff vraagje, die kenwood km 264 is wel een goede toch? en dan zit daar nog meer keukenhulpstukken bij zoals blender en snijschijven? die kan ik toch zoiezo wel goed gebruiken, vroeger had ik ook een keukenmachiene maar toen deed ik nog geen taarten bakken en er zat ook alleen maar zo'n ding onderin in, en dat werk niet voor de biscuit luchtig te kloppen, dat doe je toch met zo'n ballongarde als je zo'n kennie hebt?

Das balen, maar groot gelijk dat je morgen een nieuwe gaat halen. Als je dat eenmaal in je hoofd hebt, wil je natuurlijk ook zo snel mogelijk een nieuwe.
Die Kenwood zal vast wel goed zijn, ik heb ook een Kenwood (alleen een mixer) en ben er heel tevreden over.

Groetjes,
Mari

8

kwebbeltje schreef:

heel lief van je, maar ik wil gewoon ook een mixer waarbij ik niet meer zelf de hele tijd erbij hoef te blijven en kramp in mijn handen krijg. beetje luxe mag wel toch??

Dat snap ik. Bedoelde meer dat als je er geen een te pakken krijgt en erg omhoog zit je altijd nog een handmixer kan lenen. Is beter dan niets toch ;)

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

9

nou, ik vind het heel lief in ieder geval, kom net bij mijn buuf vandaan en die zei het ook al. ik ga gewoon morgen ff kijken wat die kenwood hier bij ons kost en anders bak ik een taartje voor de buuf, dan mag ik hem vast eent ijdje van haar lenen zei ze al.

10

Wat heel erg jammer...!!!!

Ik ben ook aan het rondkijken geweest, en dan voor de Kenwood KM262,
en die heeft inderdaad een paar accesoires erbij: citruspers, blender, raspen e.d.

In de winkel bij It's bv zijn ze 249 euro, want ze moeten besteld worden,
zitten niet vast in het assortiment!
Kijk je op internet dan is Pixmania het goedkoopst met 159 euro.
Verzenden kan via de post: rond de 11 euro en via een Kiala punt is het 5 euro ongeveer erbij!

Alleen heb ik hem nog niet gekocht via Pixmania omdat mijn dichtsbijzijnd Kiala punt 30 km verder is....balen!!!
En dan ben ik weer een krent dat ik niet voor het verzenden van 11,00 kies..vind hem al best duur, dus ik spaar nog even, en kijk nog even rond!

Succes ermee, hoop dat je hem snel binnen hebt!!!

11

nou, ik heb hem gehaald hoor, bij mediamarkt wel een hoop geld 249, maarja ik had nog wel wat cash liggen en de ziektekosten kreeg ik ook weer wat van terug. hij doet het wel heeeeeeel erg goed en veel meer beslag als wat ik anders had!!!! 1e kapsel staan nu in de oven. ik had wel een mixer van mijn buuf geleend, maar die ging een beetje moeite vertonen. dus gelijk stoppen voordat ik er straks 2 moet kopen :S dan maar op naar de mediamarkt en gelijk maar een goede gehaald. wel lekker dat ik gewoon kan opruimen terwijl kennie aan het werk is ;)

12

Ik had het ook een kee,maar mijn handmixer was ook al heel oud,dacht al van,die begeeft het binnenkort en dat was ook het geval,tijdens een opdracht nog wel,haha.
Maar goed ,jij hebt nu een Kennie die al het werk voor je doet,lekker toch!
Veel mixplezier met je Kennie!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl