1

Onderwerp: hallo iedereen!

Hoi  hoi,

ik ben sinds kort helemaal gebeten door het cupcake virus! En ben dan ook al vaak stiekem op dit forum komen piepen. Maar het leek me zo gezellig dat ik me maar aangesloten heb ook. Heb vandaag ook al veel materiaal in huis gehaald, en deze week ga ik lekker creatief doen met mijn stiefdochtertje van 6.

Oh ja, ik ben 28 jaar en ben een bakkersdochter uit Essen, net over de Belgische grens!

tot schrijfs!!!

2

Re: hallo iedereen!

Welkom en veel cupcakeplezier !

3

Hoi, welkom hier! En als je een bakkersdochter bent verwachten we natuurlijk hele mooie dingen van je en heel veel inside information, tips en trucs uit het bakkersvak :)
En wat leuk dat je met je stiefdochtertje aan de gang gaat, zes jaar is een heerlijke leeftijd om veel moois en lekkers in de keuken te gaan produceren...wordt vast roze icing maken :) Of niet?

4

Welkom hier op dit gezellige forum. Misschien kunnen we nog wat leren van je ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

haha dat denk ik niet hoor!!!! Zo goed ben ik heeeeeeeeeleeeeeeemaaal niet! Heb vaak leuke idee

6

Hallo

Gezellig iemand uit de buurt.  Woon zelf aan de andere kant van de gens in Roosendaal. Kun je ons handige adresjes in Belgie doorspelen!!
Veel plezier met het versieren met je stiefdochter.
ps wat is spijten van botercreme?

Groeten van Nicole

7

hihi ik bedoelde spuiten

leuk seg uit Roosendaal!!!! ik kom daar heeeeeeeeel vaak (minstens 1x per week)! (en dan vooral ook rond Carnaval)

8

Hoi hoi,
welkom op dit gezellige forum. Kijk maar gezellig rond en wat lijkt het me geweldig om een bakkersdochter te zijn!

Groetjes van Carina
http://www.taartwerk.nl

welkom bij de club hoor en veel bakplezier toegewenst!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!