1

Onderwerp: Vulling????

Ik ga vanavond een taart  maken . nou wilde ik kersenvulling doen en een slagroom vulling. ik wilde hem eerst  goed kloppen met een zakje klopfix  maar nu is mijn vraag  kan ik  het kapsel daar dan ook mee insmeren
want het is voor me moeder en ze lust geen botercreme.

ik denk dat ik hem dan wel in de koelkast moet bewaren he met slagroom.

als jullie nog andere sugesties hebben  graag hihihi vind het fijn als jullie tips hebben

2

Re: Vulling????

Als je er ook marsepein of rolfondant over doet, kun je je taart niet afsmeren met slagroom. Daar zit te veel vocht in en dikke kans dat dan je marsepein of fondant gaan smelten. Als je moeder niet van boterc

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

nou dan sjoemel ik er wel gewoon wat botercreme op. doe ik meestal altijd  als laag tussen fondant en  het kapsel  en dat eet ze wel op maar de vulling binnenin legt ze altijd aan de kant.

ik probeer wel wat dank je wel

4

Smaakje door de botercreme? Botercreme mix met minder water, zodat je minder smeltgevaar heb?

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

5

Als je swissmerinque botercreme maakt en je doet een klein beetje amandel extract in en je klop die goed luchtig is die zo fijn van smaak dat ze nog niet eens proeven dat het boterroom is....mijn tante zei gisteren dat de taart die ik laatst gemaakt had zo lekker was met die slagroom!!!Ik zei haar dat dat boterroom was en ze heeft het eerst nog niet willen geloven!! Goed h

Vele en lieve groetjes Nicole