Onderwerp: Misschien een beetje eentonig maar hier nog een Assepoester....

Wendy bedankt!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Misschien een beetje eentonig maar hier nog een Assepoester....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wendy bedankt!!!
Niks eentonig.
Ze blijven schattig.
Heel mooi gemaakt.
Helemaal niks eentonig! Super gemaakt!, Heel mooi gepresenteerd!
Het blijft mooi om te zien. En ik kan me voorstellen, dat ook jij trots bent op dit pronkstuk. Dat verdient ook een reactie.
Ze zijn gewoon geweldig, niks eentonig aan. Wauw ook de jouwe mag er zijn zeg. Wat een geweldig plaatje
wauw ook al zo mooi!! Y
wauw wat mooi zeg. Goed gedaan
Hoi Chantal,
Wat zijn ze allemaal leuk geworden he! Wat heb je de foto's leuk gemaakt zo zeg.
Mag ik vragen hoe je dat doet? Heb je daar een programmaatje voor?
Groetjes, Monique
Leuk leuk leuk !!!!...blijft leuk hoor 
Wat ik me wel af vraag (ben niet zo goed in sprookjes) is de blauwe jurk nou de trouwjurk en de roze de jurk voor het bal ?
Want ik zie assepoester overal met een blauwe jurk aan en maar heel af en toe in het roze
(niet dat mij dat was opgevallen maar een of andere wijsneus merkte dat hier op 
Omdat ik hier nog niet zo heel lang zit had ik er nog niet eerder zo eentje gezien. Wat mij betreft dus niks eentonigs aan
. Hij is werkelijk prachtig hoor!
@nnicole1234: In de Disney tekenfilm maakt Assepoester zelf een roze jurk om naar het bal te gaan (dus de jurk op de paspop) maar als haar boze stiefzussen haar zo zien worden ze boos en jaloers en trekken ze de hele jurk aan flarden (als ik het me goed herinner). Assepoester blijft alleen thuis achter want in zo'n gescheurde jurk kan ze natuurlijk niet naar het bal, en dan verschijnt haar "fairy godmother" die haar omtovert in een prinses, met een blauwe jurk. Dus vandaar de twee verschillende jurken. Overigens vond ik de roze jurk altijd veel mooier...... 
*edit* haha, ik snap nu pas dat meerdere dames een workshopje hebben gevolgd en zo'n zelfde jurk hebben gemaakt. Vandaar de opmerking over eentonigheid. Maar ik vind ze stuk voor stuk prachtig hoor
.
Nee joh, hij is prachtig. Dus die moet je laten zien toch! Schitterend gemaakt hoor!
Dankjewel Sjak voor je uitleg !
Ik vind deze roze jurk ook veel mooier dan de blauwe die je op plaatjes ziet 
Weer zo'n mooie, alle vier zijn plaatjes net even anders de hand van de makers kan je er mooi in terug zien!!! Ben benieuwd hoe die van mij er uit komt te zien 5 mei.
Eentonig?? Welnee hier kunnen we er nooit genoeg van zien!! Ook deze is heel erg mooi geworden!!
ooo Chantal, wat heb jij jouw foto's mooi geplaatst. Deze is helemaal niet eentonig hoor, juist anders door de foto's.
Prachtig gemaakt!! En ook een hele mooie presentatie!
O, wat lief! En het blijft een leuke taart. Mooie foto's!
super gemaakt meid, ect niet eentoonig, ze blijven gewoon heel mooi!!!!
groetjes diana
De vierde assepoester jurk,maar dit is ook een plaatje en natuurlijk gewoon laten zien,ze zien er allemaal heel leuk uit en jou jurk is ook toppie.
Nou, ik vind hem prachtig! Mooie foto's ook!
Hahaha nog een.......maar ook deze is schitterend!!!!!
schitterend zo'n paspop, weer eens een andere draai eraan gegeven.
Ook al zo'n leukerd !!!!
Prachtig geworden!!!!
Deze is ook al zo mooi.
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Misschien een beetje eentonig maar hier nog een Assepoester....