Re: Streepjes en relief in blauw en groen....
Wat gaaf heb je ze weer gemaakt zeg. Tja marlies om maar weer even in herhaling te vallen........ ik ga ze weer een keer namaken hoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Streepjes en relief in blauw en groen....
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wat gaaf heb je ze weer gemaakt zeg. Tja marlies om maar weer even in herhaling te vallen........ ik ga ze weer een keer namaken hoor
Ik denk dat ik deze binnenkort ook eens ga maken... heb ze ook al in het oranje/rood voorbij zien vliegen... en ik zie dat ze het ook in deze kleurencombi ook heel goed doen! Leuke details, zo met die bloemetjes erop.
Heel leuk weer Marlies, supervrolijk zo!!
Die streepjes moet ik toch ook weer eens maken, ze zijn super, ze gedraaid in een rondje vind ik ook heel mooi, die in een punt iets minder, mag ik wel zeggen he?
Prachtige kleurencombi ook weer, open altijd met plezier jouw nieuwe topics van cupcakes!!!
Práchtig hoor ! Dat zal een boel oohhh's en aaaaahhh's opleveren denk ik !
Ik ben nog een leek, dus ik heb geen idee hoe je zoiets maakt ?
Die streepjes vind ik echt super ? Mag ik een how-to-tje ?!
Ik heb de streepjes met de sugar gun gemaakt met het diskje in D vorm. Die heb ik om en om op een rondje marsepein geplakt en daarna nog een keer uitsestoken zodat je een mooi rondje krijgt. Ik hoop dat je m snapt.
hoe maak je nou dat blauwe erop waarvan maak je dat
Dat is gemaakt van botercreme en ik heb het op de cupcake gesmeerd en met de bolle kan van een lepel de pieken getrokken...
die in een punt iets minder, mag ik wel zeggen he?
Die vind ik zelf ook wat minder en heb er dus maar vier van gemaakt en had geen zin om ze te veranderen voor de klant Die zie je dus nit meer voorbij komen bij mij.....
Prachtig zeg!! Erg leuk die streepjes!! Ik vind de kleuren-combi ook erg mooi!
Wat heb je gebruikt voor dat mooie reli
Super zijn ze!!
Hele mooie kleuren, ook.
Ik heb ze allemaal opgeslagen, hoor!!
Wat heb je gebruikt voor dat mooie reli
www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.
ze zijn leuk
oh wat leuk zeg, hopen dat de lente echt snel door breekt
wowie!!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Streepjes en relief in blauw en groen....