1

Onderwerp: Dé jurk van assepoester!

Vandaag bij Wendy heerlijk zitten freubelen, wat is en blijft het toch gezellig en leerzaam!

Ik ben ZO trots op mijn taart,ik blijf er naar kijken!!!

Ik moet alleen nog even bij de buren vragen of die daar in de vriezer kan ,de mijne is niet groot genoeg! :0

Gevuld met abrikozenjam en botercreme met mandarijntjes!

Wendy nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, de gezelligheid en voor weer vele slimme trucjes!

http://www.familiebunschoten.nl/kcc/fotos/3dtaarten/assepoester.jpg

2

Re: Dé jurk van assepoester!

wow hij is werkelijk prachtig :D Op zo'n mooie taart zou ik inderdaad ook erg trots zijn :Y

3

Hij is echt leuk en daarnaast ook super gemaakt.

Ik wil oooooooooooooooookkkkkkkkkkkkkkkkkkk!

Jacqueline

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

4

Wat gaaf! Ik vind hem ontzettend mooi!
En dat muisje met klosje garen is heel leuk :Y

Blackadder: "They do say that verbal insults hurt more than physical pain. They are, of course, wrong, as you will soon discover when I stick this toasting fork into your head."

5

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww wat leuk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nog een paar weekjes dan mag ik die ook gaan maken bij Wendy..............wat een leuke taart is het toch he !!!!!! Super mooi gemaakt ook zeg.......

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

6

wauw! super!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

Ohhhhhhh....die wil ik ook kunnen maken :S    !!!!!!!!!!!!!!!!
Wat is ie mooi !!!!

8

Erg Leuk!
Precies zoals in Disney's Cinderella!
    :thumb:

9

Ja, gew

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

10

Oooooh, wat gaaf!!! Ik dacht nog bij de lijst, wat heb ik met een Assepoesterjurk, maar als ik dit zie: SPIJT !!!! Geweldig geworden.

Groet, Jolanda

11

Oooooh wauw, wat een beauty!! werkelijk schitterend!! Chapeau!

Corinne
Sugar & Flour

12

Oooooh geweldig! Gelukkig mag ik over een paar weken ook voor de Assepoesterjurk naar Wendy :D. Heb er nu al zin in!
En daarna nog een paar keer :Y... heb ik ook al zoveel zin in :D... ooooh wat zal ik over een aantal weken een hoop kunnen :lol:

Groetjes, Carin
If at night you cannot sleep, count your blessings instead of sheep

13

Wat een pronkstuk! Echt super gelukt :Y. Ik ga 30 april naar Wendy, als ik dit zie kan ik helemaal niet wachten ;).

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

14

PRACHTIG!!!!!!!TOP STUK
Wat ben ik blij dat ik hem 5 mei mag gaan maken, ik vind hem zo verschrikkelijk mooi!!!!

Pluk de dag!

15

Wat vonden ze er thuis van?? Is zij goedgekeurd??
Hij is wel erg gaaf hoor, mag je echt wel trots op zijn :Y

16

Leuk is 'ie he! Hoe vond je dochter haar? Wil ze haar nu wel voor d'r verjaardag?
Groetjes en wie weet tot ziens!
Monique

17

ik vind hem supermooi! Ik wil deze toch ook een keer maken.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

18

Ik kan me voorstellen dat je blijft kijken zeg. Wat een allemachtig mooie jurk. Schitterend.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

19

specialcakes schreef:

Leuk is 'ie he! Hoe vond je dochter haar? Wil ze haar nu wel voor d'r verjaardag?
Groetjes en wie weet tot ziens!
Monique

hahaha nou Romy trok de doos bijna uit mijn handen en ze zei : he de jurk is roze ik dacht dat hij blauw zou zijn!!! Ze was helemaal blij riep haar vriendjes binnen en zei deze is voor MIJN verjaardag :D

Helemaal goedgekeurd is ze en bij de buren in de vrieskist gezet want hier werd het niks die grote doos!

Monique heb jij hem in de vriezer gekregen en wat vonden ze bij jou thuis van de taart???!!

20

corina schreef:

Wat vonden ze er thuis van?? Is zij goedgekeurd??
Hij is wel erg gaaf hoor, mag je echt wel trots op zijn :Y

hahahaha ja gelukkig wel (zie vorig berichtje!) en hoe vonden ze jou kunstwerk, ga je hem ECHT op d epeuterspeelzaal geven morgen of heb je je bedacht??!!

21

Karen75 schreef:

hahaha nou Romy trok de doos bijna uit mijn handen en ze zei : he de jurk is roze ik dacht dat hij blauw zou zijn!!! Ze was helemaal blij riep haar vriendjes binnen en zei deze is voor MIJN verjaardag :D

Dus nu was ze wel tevreden en blij met de taart? Had je vanmiddag toch gelijk dat ze bij zou draaien!

Mijn foto's  volgen morgen, te donker nu en de batterijen van de camera waren leeg :(

22

Ohhhhhhhhh wat een plaatje!

Liefs Martinique
Verslaafd aan taarten maken sinds December 2007

23

Twinsangel schreef:
Karen75 schreef:

Dus nu was ze wel tevreden en blij met de taart? Had je vanmiddag toch gelijk dat ze bij zou draaien!

Mijn foto's  volgen morgen, te donker nu en de batterijen van de camera waren leeg :(

ja ik had het goed voorspelt ;)"..balen dat je batterijen leeg waren maar morgen mooie foto's maken he??!!!

24

ook al zo'n mooie jurk....knap gedaan hoor!!

www.detaartentantes.nl
Workshops en webshop taartdecoratie. Ook afhalen in Zwolle en Elburg!

25

Deze jurk is ook een plaatje,toppie.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl