1 Laatst bewerkt door Bien (30-03-2008 22:11)

Onderwerp: chihahau en geboortetaartje

Van je familie moet je het hebben, ontzettend druk hier momenteel en dan spreek je je zus op vrijdag....zou je nog een taartje voor je nichtje kunnen maken? Nou eigenlijk niet, want ik heb het erg druk, maar als het iets simpels is?? Nou zusje, hoeft maar een klein taartje te zijn, want ik heb al een slagroomtaart en een appeltaart!?!??! Maar goed, mijn nichtje wilde graag een taartje van haar tante. Snel afgemaakt en niet echt naar mijn zin, maar goed, ze was er heel erg blij mee. Plaatje kwam ook van mijn nichtje af, die beestjes zijn geloof ik erg HOT momenteel!?!?!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JTOANPUO.jpg

En dan eindelijk mijn eerste geboorte taartje, deze wilde ik al maanden maken en uiteindelijk had ik niet genoeg tijd om hem te maken zoals ik wilde. Vind hem nog steeds mooi hoor, maar oh wat een werk. Ben gewoon 2 nachten niet voor 3en mijn bed ingegaan (ook vanwege het vorige taartje en bijbehorende cupcakes)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MB8AWJNF.jpg

Nu nog even snel de cupcakes plaatsen en dan snel mijn mandje in!!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

2 Laatst bewerkt door Lonestar (30-03-2008 22:14)

Re: chihahau en geboortetaartje

Hahaha, die chihahau is echt een schatje! Die babytaart is ook al top!

Groetjes, Jos

3

oh wat een werk het geboortetaartje.........super kan me het nachtwerk voorstellen (dat is bij mij zo'n beetje elke taart) en de luttekikker (draai l en k om :D) is ook leuk geworden

Alles goed???? nee 3 fout

4

Dat h

Lieve taartgroetjes van Annemieke!!!
http://www.mijnalbum.nl/Album=ITO7BKL3

5

Dat babytaartje is super mooi geworden. Die vakjes.....!! En het taartje voor je nichtje is heel lief. Ik kan me voorstellen, dat je van je stoel valt als je zus op deze manier en zo laat bij je aanklopt..... We kunnen wel samen gaan werken, ook hier twee avonden pas rond drie

Groet, Jolanda

6

Het zijn hele leuke taarten zeg. Dat hondje? is ook niet het makelijkste beestje om te puzzelen lijkt mij. Maar ziet er leuk uit.

Je baby taart vind ik geweldig

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Wat een mooie strakke taarten zeg. Uitdrukking van je baby is fantastisch:) Heel mooi gedaan allemaal

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

8

De eerste is een schatje!! En dan de geboortetaart, ik kan me voorstellen dat het twee keer nachtwerk is geworden met die schitterende blokjeszijkant, de baby is ook al zooo lief!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

ze zijn leuk!
wat een werk die vlakjes zeg!

Neem even een kijkje op:
http://joytaart.come2me.nl/

10

Ja je babytaartje si helemaal top hoor! Die rand is zo geweldig! Waar heb je die patroontjes nou vandaan? Want tja die wil ik natuurlijk ook hebben he! ;)
En vidn de taart voor je nicht eigenlijk wel gewoon een schattig lief taartje hoor! Snel wil echt neit zeggen dat het niks is hoor! Integendeel!

11

Mooie taarten!

Hoe heb je al die motiefjes in de vakjes gedaan bij de babytaart?  Heb dat al eerder gezien bij andere taarten en vind dat zo leuk staan.
BTW, mooie naam heeft de nieuwe baby ;)

[b][color=pink][url=http://www.naara.nl]Na

12

Mooie taarten, vooral de babytaart is erg leuk. Zit idd veel werk in met al die vlakjes, wel heel leuk gedaan!

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

13

Leuke en vooral lieve taartjes,van je babytaart ben ik helemaal weg van,wat een schatje,de baby.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

14

Twee prachtige taarten, lekker strak en vrolijk. Ik vind die 'tegeltjes' zo gaaf. Kun je ons verklappen hoe je dat hebt gedaan?

15

Ohhh men wat een werk, maar wat zijn ze leuk zeg !!!!!!!!!!!!!!!
En van je familie moet je het maar hebben he !!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

16

Dat geboorte taartje is wel heel mooi zo met al die vlakjes! Maar ik snap dat dat veel werk is..... En dat hondje ken ik niet....

Greetz Miranda
Ik hou van mezelf en gelukkig is het wederzijds!

17

dat hondje ken ik ook niet, maar vindt hem wel super leuk, en je geboorte taart is zoooooooooooooooooooooooooo leuk

Veel taart plezier

18

Wauw, die rand aan de geboortetaart is leuk! En het babyventje ook :)

chihahaus vind ik maar rare beesten, maar je taart is leuk geworden. Mooi strak ook.

19

Haha, wat een leuke chihuahua. Erg leuk taartje. En dat geboortetaartje is super, zo gaaf met die tegeltjes aan de zijkant.

Gewoon, omdat ik het zo leuk (en lekker) vind!
www.cakeme.nl

20

Wauw, Sabine wat een mooi randje met al die vierkantjes! wat een werk!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

21

jaahaa chihahuas zijn uber hot :P
hahahaha

heeel erg leuk gedaan :)
lief dat je toch nog een beetje tijd vrijmaakte voor haar :)
het zijn leuke taartjes joh :) :thumb: ;)

22

Dames, het zijn patchwork uitstekers, kan en klaar te koop. Alleen de losse stempeltjes heb ik van iets anders gebruikt, want van de set zelf waren ze een beetje groot, die heb ik dan wel weer voor de cupcakes gebruikt. De taart was trouwens naar een voorbeeld van Lindy Smith!!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

23

Oooooo Bien... wat een schatjes... SUPERLIEF... en zooo mooi!

Die rand is werkelijk schitterend... en dat babietje: om op te vreten... kleine blije oogjes onder dat dekentje vandaan... mmm...

Dat hondje (die hondjes) is/zijn inderdaad hartstikke hot. Weet Iris alles van... ;)

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

prachtig zeg, wat een werk...pfff...

25

lune schreef:

oh wat een werk het geboortetaartje.........super kan me het nachtwerk voorstellen (dat is bij mij zo'n beetje elke taart) en de luttekikker (draai l en k om :D) is ook leuk geworden

ho ho h