1

Onderwerp: hi hi

hoi ik ben maryam ik heb me een tijdje geleden ingeschreven op dit forum aangezien ik helemaal gek ben van bakken ik wil zooooooooooo graag van die mooie taarten leren bakken

is er iemand woonachtig in haarlem?? die mij op weg zou kunnen helpen en het me wil leren

heb een emmertje fondant gekocht bij een bakker en weet me niet waar te beginnen en ik wilde zooooooo graag een taart bakken voor mn dochtertje dr verjaardag zondag wie heeft een recept van een makkelijke taart

de fondant die ik heb gekocht is vloeibaar volgens de bakker moet ik t opwarmen en dan word t kneedbaar?????

help meeeeeeeeee

2

Re: hi hi

ik kan je helaas niet helpen woon te ver weg hoop dat er iemand is die dit wel kan, voor als je wat meer tijd heb, de mix van de webshop is geweldig en kan niet mislukken, ik wist met de verjaardag van m'n zoontje ook niet wat ik moest doen en heb een slagroomtaart gehaald zonder versiering en deze naar mij stijl opgemaakt, met vruchtenhagelslag en gewone versiering, zo was hij toch nog een beetje van mij

mijn taarten? zie: http://www.jouwtaart.nl/profile/DebbyvanVliet
groetjes debby

3

hoi welkom hier en succes met je taart!!! :D:D

Mijn blog is te vinden op: http://villaperlesukker.no/

4

Allereerst welkom op dit verslavende forum!!!

maryam schreef:

heb een emmertje fondant gekocht bij een bakker en weet me niet waar te beginnen en ik wilde zooooooo graag een taart bakken voor mn dochtertje dr verjaardag zondag wie heeft een recept van een makkelijke taart

de fondant die ik heb gekocht is vloeibaar volgens de bakker moet ik t opwarmen en dan word t kneedbaar?????

help meeeeeeeeee

Deze fondant zal niet kneedbaar worden. Maar is ideaal om cupcakejes in te dippen. Meer het roze koeken effect.

Bij "vind elkaar" kan je zien wie er bij je in de buurt woont.

5

Hoi. Leuk dat je dr bent. Wel een beetje kort dag voor zondag. Ik wens je daarom ook veel succes. Wat een stomme bakker dat ie je dat heeft wijs gemaakt. Koekjes bakken is ook niet moeilijk en schuimpjes maken. Schuimpjes kan je ook heel leuk versieren met van die strooisels bij de supermarkt. Kijk maar es tussen de recepten. Je zou een schuimtaart kunnen maken.
Zet um op en ik ben benieuwd naar je creatie.

welkom bij de club hoor en veel bakplezier toegewenst!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!