1

Onderwerp: oke, wat ik als eerste heb geleerd.....

is heel goed lezen. Domme ik, ik wil ook altijd veel te snel (het is ook niet handig om te bakken met 3 kids om je heen) ik heb dus i.p.v 33 ml water, 333 ml water door de biscuit mix heen gedaan. Lekker slim dus. Ik vroeg af of het zo dun hoorde te zijn, mijn slimme zoon vroeg zich af of het niet wat veel water was. Ja dus.....

gelukkig lukte het 2e baksel wel.

ik ga nog even langs al jullie taartjes om te kijken hoe ik hem wil decoreren. (lees wij, zoonlief staat te popelen)

2

Re: oke, wat ik als eerste heb geleerd.....

Hahaha, dit zou mij ook kunnen overkomen...Ik heb bijna ook zoiets meegemaakt, dochtertje van (toen) 4 wilde me helpen en zij mocht het water erbij gieten. De middelste vroeg me iets dus liep ik even naar hem toe. Goot mijn dochtertje ondertussen de maatbeker opnieuw vol water en goot het erbij :S

Leuk dat je zoon wil helpen, mijn oudste van 10 vindt dat ook super, hij is er trouwens (vind ik dan, he?) best goed in....

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!

3

OH, herkenbaar hoor!!!!
Gelukkig is de 2e wel gelukt. Kun je lekker aan het decoreren.

Mijn zoontje (4) vindt het ook altijd geweldig om te doen. Maar het liefst eet hij de marsepein zo al op!!! :9

Jessica

4

hahahhaha mja, goed dat je zoon zo goed oplette ;) en ach, kan iedereen overkomen ;)