Onderwerp: rampen paddestoel
Voor tim een smurfen taart nou dat was me wat alles ging fout.
eerst smolt de marsepein doordat ik ook dingen in de koelkast ontdooit had.
daarna kwam smurfin met balkon en al naar beneden zakken( nadat grote smurf twee keer met zijn neus in het gras gedoken was!)
dus smurfin gestut en pas bij de jarige thuis de stukken op elkaar gezet en er wat prikkers in gestoken onder toeziend oog van de moeder zodat zij ze er weer uit kan halen en er geen ongelukken gebeuren.
daar dat hele gedoe was de kap dus helemaal verfrommeld want da marsepein was gewoon te dun denk ik(het voorbeeld van debbie heeft natuurlijk een mega laag waar een heel balkon aan blijft kleven).

al met al niet echt een succes ik baalde stevig! nou maar hopen dat hij in iedergeval erg lekker is.
twee biscuits op elkaar( wondermolds).
volgende keer moet ik iets anders verzinnen ik denk dat ik het balkon dan eerst uitsnij in de taart.
eerst maar hopen dat de rage snel voorbij drijft en de vraag naar smurfen paddestoelen afneemt.
vooe iedereen die ooit een paddestoel taart gemaakt heeft heb ik dus het grootste respect!!!!
klasse!!!( ik wou dat ik het ook kon)
En voor alle beginnende verslaafden..... je ziet het zelfs bij de gevorderden zit het soms verschrikkelijk tegen dus houd moed!!!!
groet,
Saskia
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

maar hij is echt al heel tof 
)