1 Laatst bewerkt door angel36 (29-03-2008 11:00)

Onderwerp: mega mindy

Een mega mindytaart, dat wilde ik ook wel es proberen. Maar datzelfde plaatje weer...nee, dat wilde ik niet dus eigenwijs op zoek naar een ander plaatje, het viel niet mee hoor, deze powergirl goed na te maken. vooral de ogen, niet mijn sterkste kant. Gelukkig kwam Annemieke even langs om een en ander hieraan te herstellen  :lol: maar goed, mijn dochters zagen gelijk wie het was(opluchting) en ook het transformatiekastje viel goed in de smaak. hopen dat Marcella er ook blij mee is!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-7WTFXOJ3.jpg

Mijn taarten zijn te zien op:
http://www.taartenkotje.mijnalbums.nl

2

Re: mega mindy

Knap dat je zo'n moielijk plaatje hebt gedaan! Erg leuk geworden!

3

Stoer zeg! :thumb:

4

ja ik vind em ook heel stoer. en die gemarmeerde blauwe achtergrond vind ik heel mooi gedaan

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

5

Zolang jij koffie blijft zetten, blijf ik langskomen :-)
Wat Angelque er vergeet bij te zetten dat dit een afbeelding van een foto is, want anders kom je inderdaad elke keer hetzelfde plaatje tegen. En een foto namaken is toch echt een stuk moeilijker (vind ik dan). En inderdaad mooie heldere achtergrond!!

groeten Annemieke
Cake It

6

zoo hee mooi hoor.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

7

Grappig hoor !!!!

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.

8

Heel stoer...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

9

Met dat transformatiekastje is het natuurlijk overduidelijk Mindy! Ik vind Mindy zelf ook heel goed lijken... ziet er vrolijk uit :Y

10

Ontzettend leuk plaatje weer eens anders dan de andere, ook dat kastje is heel leuk gedaan, goed gepuzzeld. Hij is echt heel mooi ik vind het alleen wel jammer dat ze er niet volledig op staat ik mis d'r laarzen/voeten......het lijkt net of ze nu niet af is!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

11

Je hebt deze dame weer mooi op de plaat eeehhh taart gekregen!! Stoer ook met het kastje erbij!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

12

Gaaf!!!

Ik heb me ook ongans gezocht naar een 'ander' MM plaatje voor een taart de aankomende week. Had ik er eindelijk eentje gevonden, krijg ik een mailtje van de moeder van de jarige: "dit plaatje zou ze er graag op willen, Koen" en wat blijkt? Dezelfde als aaaaaalle andere :S Gelukkig voor het grootste gedeelte alleen het hoofd, waardoor de ogen waarschijnlijk ietsje gemakkelijker worden (hoe groter hoe makkelijker?) maar nog steeds een pittige tante!

Jouw MM is heel leuk, dat kastje erbij, de mooie ondergrond. TOP hoor!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

13

Mega Mindy is actie ... leuk! Weer wat anders!

Groetjes Tweety!