Onderwerp: Kan iemand mij snel helpen...
Ik denk dat mijn biscuit te droog is gewoorden....waarmee kan ik m tempreren???
vulling moet worden vanillecreme en verse bosvruchten...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan iemand mij snel helpen...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik denk dat mijn biscuit te droog is gewoorden....waarmee kan ik m tempreren???
vulling moet worden vanillecreme en verse bosvruchten...
Heb je likeurtjes in huis, of mag er geen alcohol in?
Lekker Kirsch, of cointreau!
of gewoon bosvruchtensap of word het dan te bosvruchterig?????
chips...geen likeurtjes in huis....en bosvruchtensap vind ik wel te blauw.....hmmmm
HELP gaat dit mislukken nu....moet wel wat vocht erop doen.....want zo wortd t niet wat....
Suikerwater?
ananas sap? Maar als je lagen een beetje dun maakt en er veel vulling op doet trekt vocht van vulling er wel in en maakt het weer sappig? Tenminste als je taart niet vandaag nodig hebt maar morgen. Zelfs mijn soms knalharde gekarameltiseerde notenbodems worden weer lekker zacht wanneer er een laag vanillecreme op ligt een hele nacht.
ananas sap? Maar als je lagen een beetje dun maakt en er veel vulling op doet trekt vocht van vulling er wel in en maakt het weer sappig? Tenminste als je taart niet vandaag nodig hebt maar morgen. Zelfs mijn soms knalharde gekarameltiseerde notenbodems worden weer lekker zacht wanneer er een laag vanillecreme op ligt een hele nacht.
ok ik snijd dus 1 ekstra laagje.....bedankt...
zocht je op msn maar je was niet online hihi
Lady_Sharon schreef:ananas sap? Maar als je lagen een beetje dun maakt en er veel vulling op doet trekt vocht van vulling er wel in en maakt het weer sappig? Tenminste als je taart niet vandaag nodig hebt maar morgen. Zelfs mijn soms knalharde gekarameltiseerde notenbodems worden weer lekker zacht wanneer er een laag vanillecreme op ligt een hele nacht.
ok ik snijd dus 1 ekstra laagje.....bedankt...
zocht je op msn maar je was niet online hihi
Zit op werk dus geen msn. Geen klant in de winkel hier... lekker saai.... alles al bij gevuld... niet veel te doen hier op zaterdag tot het toeristen seizoen begint;)
Ik gebruik wel eens extra zoete aanmaak-limonade
Succes
ik heb nog klein beetje suikerwater op gedaan.... volgens mij gaat ie lekker schmacken hihi
ik gebruik appelsap
Lady Sharon, je maakt me nieuwsgierig hoe maak je die gekarameliseerde (wat een rot woord) bodems????
Mango sap is ook erg lekker
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Kan iemand mij snel helpen...