Onderwerp: Mijn eerste taart.
Hallo.
Ik wil graag mijn eerste taart aan jullie showen.

Als jullie op of aanmerkingen hebben hoor ik het graag.
En inderdaad het is erg leuk om te doen.
Groeten Thea
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hallo.
Ik wil graag mijn eerste taart aan jullie showen.

Als jullie op of aanmerkingen hebben hoor ik het graag.
En inderdaad het is erg leuk om te doen.
Groeten Thea
Ziet er goed uit hoor! Mooie felle kleurtjes
wat voor vulling heb je gebruikt?
Ik vind het randje zo ontzettend mooi. Ik kreeg dat dus voor geen meter zo mooi gedraaid. Heb je daar een trucje voor?
Verder vind ik dat hartje rechts wat raar over het randje hangen. Of was dat de bedoeling?
De kleuren vind ik ook erg mooi bij elkaar. Lekker vrolijk!
Op naar de tweede taart 
Dat ziet er al goed uit voor een eerste!!
Nu veel oefenen en verslaafd raken

Een goed begin is het halve werk!!!! Hartstikke leuk gedaan en mooie kleurtjes ook!!
Leuk gedaan hoor. Netjes en zeker voor een eerste zeg.
Leuke taart hoor !!!
Erg mooi gedaan en leuke kleuren combi!
Ik heb dat dus ook geprobeerd om die rand te draaien en dat lukte me voor geen meter! Jij krijgt het zomaar klaar!! Geweldig mooi!!
Leuke kleuren zeg. Dit kan je.
fff een tip... als je de taart met vulling een nacht laat staan kun je de randen mooi afsnijden. Maakt de taart wat strakker.
Van harte gefeliciteerd met je eerste taart ! Op naar de volgende 20, want tja.... nu ben je waarschijnlijk niet meer te houden !!!

Je kan trots op jezelf zijn hoor. Een hele mooie goed geslaagde 1e. Gefeliciteerd! En op naar een 2e.
Dat heb je heel mooi gedaan...de tweede zal waarschijnlijk snel volgen 
Ik vind het ook super gelukt, en sluit me helemaal aan bij wat de dames zeggen over je randje
... en dat roze hartje rechts is volgens mij omdat je randje daar bij elkaar kwam of niet? Ik vind het in ieder geval niet storend en ik heb zelf gezien dat oefening baart kunst zeker ook voor taarten decoreren geldt!
Hallo.
Bedankt allemaal voor die ontzettend opbeurende complimenten.
Het roze hartje dat over de rand hangt is inderdaad om het punt te verdoezelen waar de rand onder bij elkaar komt. Heeft iemand van jullie een idee hoe ik dat netjes kan afwerken?
En dit forum is ontzetten VERSLAVEND!!
Ik ben al weer aan het bedenken hoe ik mijn 2e taart ga maken. En de buurvrouw heeft al gezegd dat ze volgende week jarig is en dat ze wil dat ik haar taarten ga maken.
groetjes Thea
Geen op of aanmerkingen ziet er gewoon goed uit!! Ennuh s6 met de verslaving!!
MOOI 
Een hele mooi taart.
Ik vind de kleuren erg leuk bij elkaar....
Groetjes Marlies.
leuk hoor 
en nu al je eerste opdracht
dat heb je goed gedaan 
Wat een leuke kleuren zo bijelkaar en voor een eerste is hij heel leuk geworden dus ik zou zeggen,lekker vrolijk verder bakken.
Super leuke kleuren zeg! En de hartjes die zo mooi bij elkaar passen! Super leuk!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Mijn eerste taart.