Re: Spannende bruidstaart af!
Zooooooooooooo die is mooi!!!!!!
Geweldig!!!! Wat een mega klus, SUPER!!!!!
Groetjes, KARIN www.taartvankarin.nl
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Spannende bruidstaart af!
Zooooooooooooo die is mooi!!!!!!
Geweldig!!!! Wat een mega klus, SUPER!!!!!
Dit is echt een geweldige bruidstaart zeg !!!!!!!!!!!!!!!!
Meid wat heb je een klus geklaard, echt super, je zult wel gebroken zijn !!!!!!
Dikke duimen voor je hoor
1 woord: WAUWERDEWAUWERDEWAUWIEIEIEIEIEIE!!

Jeminee, ontzettend gaaf zeg!!!! Geweldig is nog zwak uitgedrukt....
moooooooooooooooooooooooooooooooooooi!
Geweldig! Heb het hele verhaal in stilte gevolgd! Het resultaat mag er zeker zijn!
Wauw, wauw, wauw, wat een mega gave supertaart is dit geworden. Ik word er helemaal stil van, zo mooi!
Allememaggies... die is... die is... die is... WOW...
Zo, dat is wat je noemt ,een supertaart, heel erg mooi.Mega prestatie
Lig ik er net in... denk ik ineens: "Jeeeeeeee... da's toch vandaag, die bruidstaart van TomPoes?"
Ik weer naar beneden. "Wat ga jij nou doen?" hoor ik slaperig naast me. "Effies naar de taart van Yvonne kijken, of ie er al opstaat!"
"Tsssss...." hoor ik nog... 
En jaaaaa... hieperdepiep hoera! Wat een mega-supermooie-knappe-fraai afgewerkte-supertopsy!
Werkelijk helemaal GEWELDIG!!!
Ben ook zo benieuwd of je nog iets te horen gaat krijgen! Moet toch haast wel he...
Enne waar ik ook benieuwd naar ben... hahahaha, je voelt 'm vast al aankomen...
... wat zat er nou in???
Ben supertrots op je Yvonne... 
(Moet even lachen om je verhaal hoor Koenie, ik zie het helemaal voor me..)
Leuk om te zien dat ik niet de enige ben die beslist nog even MOEST kijken hoe de taart van Yvonne was geworden. Ik had het er net nog met je zwager en schoonzusje over 
MEID, wat een klus! En die heb je dan ook stijlvol geklaard! GAAF! ERG MOOI!grappige engeltjes, mooie roosjes, leuke ruitjes (hoe heb je die trouwens gemaakt, met een uitsteker of gesneden?) En hoe heb je het nu aangepakt met het stutten? En hoe vond het bruidspaar hem????????
Ik ben niet nieuwsgierig, maar wil altijd alles weten

Groetjes, Jozien.
Ik vind hem super geworden! Hele mooie kleuren zo bij elkaar, en een gaaf ontwerp!
Hij is helemaal TOP, prachtige taart, heel leuk ook die engeltjes (Kruidvat, haha)
Oh Yvonne wat een pracht werk is dit meid! je bent helemaal losgegaan op je taart. Echt zo gaaf! Mooie kleuren, mooi detaile en strakker dan srak!
Las natuurlijk net ook je reactie ergens op pagina twee, maar aan jou taart is niks amateuristisch hoor! Dit is super profi in het kwadraat!
Je mag onwijs trots zijn op jezelf!
wowwwwwwwwwwwwwww deze taart heb je echt SUPER GAAF gemaakt
echt een plaatje
Yes you did it and how!!! 
Gisteren avond ben ik vroeg mijn bedje in gegaan. Vanmorgen was het eerste wat ik deed....op het forum kijken.......
Daar is ie dan!! Meid wat een klus he!! Ik vind het hartstikke TOP dat ie zo goed gelukt is!! Het bruidspaar m
Mega trots kun je zijn op zo'n mega taart!
Wat is hij prachtig zeg, gefeliciteerd met deze prachtige taart!
HIj is Ge- Wel- Dig!!
Erg smaakvol gedaan. Is het jouw eigen ontwerp??
Waaw!! Die is geweldig!!! Supergaaf!!
wat was het heerlijk om dit project mee te mogen volgen, wat een megaklus en super gemaakt. als het kasteel een beetje fatsoen heeft, dan zeggen ze er nog wel iets over. moet je niet nog iets ophalen daar? en de reactie van het bruidspaar?? ben heel benieuwd
Suuuuper!
En dat is toch veel geweldiger dan enige banketbakker had kunnen maken!!! Je ziet helemaal dat je hart er echt in zit, complimenten! En volgende keer gewoon weer aannemen hoor zo'n opdracht, je weet nou toch dat je het kunt!
supergaaf gedaan!!!!! MEID wat een beauty!!!! Petje af hoor!!
Wauw zeg, wat een project! van harte gefeliciteerd!
Nelleke
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Spannende bruidstaart af!