1

Onderwerp: muziek-koekjes

Mijn zus(je) had vanavond het 1e deel van haar eindexamen docent muziek, dat is gelukkig fantastisch gegaan!
Maar daarvoor had ik ruim 80 muzieknootjes, G-sleutels en gitaren gemaakt voor de bezoekers van haar examen :)

http://i32.tinypic.com/r0baqq.jpg

t was wel weer een super-oefening voor het spuiten met een ''hang-lijntje'' ; al die muzieknootjes met hun rondingen :lol:
Van 1 gitaar heb ik nog even snel geprobeerd om een viool van te maken want dat is haar ''hoofd-instrument'' ;)
Was erg leuke ontdekking dat je op icing uitstekend kunt schrijven met eetbare stift!

Groetjes, Marleen

2

Re: muziek-koekjes

oooo leuk zeg!

Gezondheid gaat met de jaren, maarwijsheid komt met de jaren!

3

knap gedaan, zien er mooi uit

4

Ooh wauw zeg wat knap gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Wat ontzettend leuk en zo prachtig strak afgewerkt!

Groetjes, Pauline

6

Wat leuk!
Ik heb ze ook gezien, maar twijfelde of het wel leuk zou zijn,
maar ze zijn echt fantastisch!

Goeie binnenkomer voor je zus!

7

wat leuk gedaan zeg.

voor inspiratie kijk op www.kakeboksen.no

8

Wat een mooie kleuren !!!
ze zijn echt leuk geworden :D

9

Briljant om het bezoek om te kopen ;-)

Mooie hoor..

10

Ik vind ze superstrak!! Waar heb je trouwens de uitstekers vandaan? Ik speel zelf in 3 orkesten en het lijkt me wel leuk om met mijn verjaardag deze koekjes te trakteren.

11

Wat knap gemaakt. Prachtige kleurtjes en superstrak.

Corinne
Sugar & Flour

12

Dazwa84 schreef:

Ik vind ze superstrak!! Waar heb je trouwens de uitstekers vandaan? Ik speel zelf in 3 orkesten en het lijkt me wel leuk om met mijn verjaardag deze koekjes te trakteren.

De G-sleutel en de gitaar komen van Betsie's kookwinkel (Utrecht); die hebben eigenlijk heel veel uitstekers maar allemaal in vakken in een kast gepropt ;)
en het muzieknootje komt van Xenos die zat met meerdere (plastic gekleurde-) uitstekers verpakt met een bakplaat.
Ik speel trouwens ook in een orkest en had t zelfde idee met m'n verjaardag...helaas heb ik nog geen uitsteker van een klarinet kunnen ontdekken :)

Groetjes, Marleen

13

Wat een schattige kleurtjes, zien er ook meteen erg lekker uit!

Zo netjes gemaakt! Leuk.

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

14

Koekje erbij schreef:
Dazwa84 schreef:

De G-sleutel en de gitaar komen van Betsie's kookwinkel (Utrecht); die hebben eigenlijk heel veel uitstekers maar allemaal in vakken in een kast gepropt ;)
en het muzieknootje komt van Xenos die zat met meerdere (plastic gekleurde-) uitstekers verpakt met een bakplaat.
Ik speel trouwens ook in een orkest en had t zelfde idee met m'n verjaardag...helaas heb ik nog geen uitsteker van een klarinet kunnen ontdekken :)

Ah, die muzieknoot heb ik dan ook want zon zelfde bakplaat met uitstekers lag ook bij de Action. Die G-sleutel vind ik errrug leuk.

Ze zullen ook wel geen uitstekers met bugels en/of marimba's hebben he :P

15

Super gemaakt!

Groetjes Tweety!

16

Zo wat heb je dat gaaf gedaan!!

Vanaf nu ook cakesenzo op hyves: http://cakesenzo.hyves.nl/ Wordt lid!
Mijn website: www.cakesenzo.nl

17

De icing ligt er schitterend strak op. Heel mooi ! Super   :thumb:

18

Wat een super idee...heeeeeel mooi!!!

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

19

wat leuk zeg :)
die wil ik eigenlijk ook wel, voor een vriendin die eignelijk te muzikaal voor woorden is :P kan altijd maar van pas komen ;)

20

'k zou met jou nog wel eens een middagje koekjes willen maken. Je maakt zo altijd zo ontzettend leuk!

21

wat zijn deze leuk! die solsleutels lijken me zo een gepriegel met al die stukjes die er uit moeten gehaald worden..

website : www.detaartenfee.be
het boek van de taartenfee verschijnt op 1 november 2010

22

Erg origineel!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

23

Leuk!
Maar er ontbreken een paar snaren :D
Hier hebben ze muzikale koekjesuitstekers:
http://www.cakescookiesandcraftsshop.co … tter1.html
Ik was aan het zoeken naar een trompet, maar heb uiteindelijk niets besteld (is ook stom voor 1 uitstekertje...). En blijkbaar moet de webshop ze met 10 bestellen en 10 trompetten zagen ze niet dadelijk zitten.. Dus als jullie nu gewoon allemaal een trompet nemen ipv een klarinet of bugel?? :D

24

Wauw..... erg leuk :Y

Groetjes Marlies.

25

Wat een schattige koekjes zeg..

Als het pad der vriendschap niet regelmatig wordt betreden, groeit het dicht.