Onderwerp: Dulce de leche
waar vind ik dat?
ik heb vandaag bij de AH gekeken maar niet gevonden.
als ze het wel hebben waar staat dit dan?
wie weet dit?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Dulce de leche
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
waar vind ik dat?
ik heb vandaag bij de AH gekeken maar niet gevonden.
als ze het wel hebben waar staat dit dan?
wie weet dit?
ik lees met je mee, want ik wil het ook graag weten! Gelijk nog maar een paar vraagjes: hoe ziet de verpakking eruit? Waar staat het meestal bij (in de winkel)?
Bedoel je dulce de leche in zo'n potje (die je dus zo kan gebruiken) of een blikje dat je nog moet laten koken?
Voor verkooppunten van Dulce de Leche van Mijn Oma kan je kijken op hun site.
Blikjes gecondenseerde gezoete melk hebben ze geloof ik in de meeste supermarkten wel.
hmm ik wilde die ik zelf moest koken maar ik heb geen idee waar ik het moet zoeken.
Ik koop de blikjes (om nog te koken) altijd in de AH. Het etiket is lichtblauw en er staat 'Gecondenseerde Volle Melk met Suiker' op en het merk is Nestl
Overigens kocht ik ze eerst altijd van Friesche Vlag, maar nu staan er alleen nog de blikjes van Nestl
das nog eens een duidelijke uitleg! Sir kneighf!
ze staan ook vaak bij de toko/surinaamse spullen en in de meeste supermarkten verkopen ze het wel volgens mij
Op die van Friesche vlag staat............rara............een Friesche vlag
morgen misschien even met mijn fototoestel naar de c1000 kunnen we plaatjes zien.
overigens, je kan bij het broodbeleg ook gewoon bebogeen kopen (ergens tussen de pindakazen en de jams) en dat is ook caramel (en is een stuk sneller klaar, even een mes in een potje en smeren maar )
overigens, deze vond ik toen ik zocht naar een foto:
? Appeltaart: bekleed een taartvorm met bladerdeeg, prik er een paar keer in met een vork en schuif de taartvorm gedurende circa 5 minuten in een hete oven. Snijd vier mooie appels in schijfjes en schik ze daarna op het deeg. Meng een blik Gecondenseerde melk met suiker van Nestl
Kijk nu kan ik gedetaileerder zoken
dank jullie wel allemaal!!
He bij ons staan ze zowel bij AH en C1000 bij de koffiemelk/suiker afdeling......misschien bij jullie ook en tis proberen waard want het is zooooooooooo lekker!
Inderdaad heb je eigenlijk altijd prijs bij de surinaamse toko!
Ik ben gisteren bij de AH geweest en daar stond het blikje gecondenseerde melk van Friesche Vlag inderdaad bij de kokosmelk etc (in het rek bij de indische maaltijden, kroepoek etc).
Ik kon het eerder ook niet vinden, dus ben dit topic heel dankbaar!
Kan ik eindelijk ook eens proberen om dulce de leche te maken!
ow kijk dat is handig dan ga ik daar eens kijken bij de indonesische dingen.
Een toko hebben we hier niet namelijk op het platteland
Heb je hier wat aan?
kijk dat is helemaal makkelijk zoeken dank je wel allemaal!!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Dulce de leche