1

Onderwerp: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ik heb ff jullie advies nodig!

Zondag vieren we de verjaardag van mijn man en mijn dochtertje en dus wil ik 2 taarten bakken. Nu heb ik alvast 1 kapsel in de diepvries zitten en de decoratie bijna klaar. Maar hoe kan ik het nu het beste aanpakken?

Ik wil 1 taart vullen met 1 laag tobleronemouse en 1 laag chocolade botercreme met omneo koekjes. En de andere taart 1 laag met chocolade met aardbeienjam en 1 laag met aardbeienkwark met slagroom en verse aardbeien.

Ik kan alleen 's avonds vullen en bekleden en wil dus vanavond 1 taart maken en morgenavond 1.

Hoe zouden jullie dit aanpakken? Welke taart vanavond en welke morgen, in de diepvries zetten of niet?

En dan wil ik ook nog cupcake's maken, simpel met een laagje botercreme en een bloemetje erop, maar wanneer kan ik die het beste maken?

Help! Allemaal vragen dus!

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ik zou de 1ste taart met tobl. en choc.botercreme als eerste doen,
en die met kwart/slagroom als laatste.

Of ze in de vriezer kunnen weet ik niet,
denk dat het voor zondag niet hoeft...

hoop dat je nog andere tips krijgt!
succes ermee!

3

Re: Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Ik zou die met aardbeien en slagroom het kortst van tevoren maken, vooral bij aardbeien vind ik het  het lekkerst wanneer ze niet te lang van tevoren zijn verwerkt. En gewoon koelen, niet invriezen hoor, zo kort van te voren moet dat gewoon lukken zo!

Groetjes, Jozien.

Eigen taart is goud waard! ;)
Klik HIER voor mijn linksite allesovertaart.nl met how to's en HIER voor links van medebaksters!