Onderwerp: Uitstekers cadeaudoos en taart
Hoi,
In het boek ´hoe versier ik een lekker koekje´ staan hele leuke voorbeelden van koekjes in de vorm van een cadeaudoos en een taart.
Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
Gr Janny
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Uitstekers cadeaudoos en taart
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoi,
In het boek ´hoe versier ik een lekker koekje´ staan hele leuke voorbeelden van koekjes in de vorm van een cadeaudoos en een taart.
Weet iemand waar deze te verkrijgen zijn?
Gr Janny
Hoi, ik weet het niet, zie dat ze bij de webshop niet in het lijstje staan,
maar misschien kan je ze even mailen, vaak willen ze het wel bestellen voor je!
En anders misschien zelf een soort malletje maken van karton,
zodat je er rond kan uitsnijden?
Succes ermee!
Ik heb ze zelf vanuit Amerika, weet de naam van de shop niet uit mijn hoofd, maar iets met cookie cutters
cookiecutter.com (of cookiecutters.com ik weet het niet meer )
Maar pas op: als je daar gaat bestellen dan wil je HEEL VEEL HEBBUH HEBBUH HEBBUH ze hebben er zulke geweldige dingen! Ik ging er neuzen voor "eentje" maar ik bestelde er meer dan 20
Weten jullie dan ook hoe hoog de verzendkosten zijn?
Of vallen deze erg mee?
Gr Janny
Ik betaalde $ 19,95 voor verzenden, maar het hangt af van bestemming en gewicht van het pakje. Ik had v
Carin, wanneer kun je opvragen wat je verzendkosten zijn? Is dat pas bij het definitief maken van de order, of werkt het al vanuit de winkelwagen op je site waar je je postcode moet invullen? Ik vraag me namelijk af of dat wel werkt omdat ze niet eens om een land vragen....
Zou ze gewoon mailen! Weet wel dat ik voor een prikkie (incl verzendkosten) een leuk doosje uitstekers had!
Lonneke, vaak staat er een lijstje met verzendkosten op de site. De brandstofprijzen zijn daar ook flink aan het stijgen. Op de site waar ik vorig jaar heb besteld, zijn de verzendkosten momenteel 25,25 dollar tot 40 losse cookiecutters. Eind vorig jaar was dit nog maar een 20 dollar.
Carin, wanneer kun je opvragen wat je verzendkosten zijn? Is dat pas bij het definitief maken van de order, of werkt het al vanuit de winkelwagen op je site waar je je postcode moet invullen? Ik vraag me namelijk af of dat wel werkt omdat ze niet eens om een land vragen....
Lonneke, ik heb in januari besteld, dus nog niet zo heel lang geleden. Hoeveel de verzendkosten nu zijn weet ik niet maar veel meer zal het niet zijn geworden, lijkt mij.
De kosten hangen oa af van de bestemming en het gewicht.
Mailen voor de verzenkosten heeft geen nut, dat had ik eerst ook gedaan en dan krijg je als antwoord dat het systeem dat berekent als je bestelt. Dat is ook inderdaad zo.
Je vult je winkelwagen, gaat naar de checkout, vult je gegevens in (behalve die van je credit card, heel netjes wel dus) en aan de hand van je gegevens (van jou
Hee, ik mag niet kiezen! Heb wel 'international address' gekozen. Maar krijg dan deze optie:
Shipping Method Price Priority Mail International $55.08
Verder niks te kiezen dus... da's veel. Op een bestelling van $ 67 (ook veel natuurlijk)
En nu heb ik er een boel sanding sugar uitgegooid (vanwege zwaar natuurlijk), is het totale bedrag nog maar $ 34,31 en de verzending zo:
FedEx Shipping Options: Shipping Method Price International Economy $48.89
Weer niks te kiezen!! Zo is het niet leuk meer hoor....
Ok, ik heb nu wat te kiezen gevonden. Maar de verzendkosten blijven steeds hoger dan de waarde van de bestelling. Was dat bij jou ook zo?
@ Lonnes: ik las dit even terug omdat ik ook wat wilde bestellen. Er valt wel wat te kiezen, onder het vinkje voor fedex verzending staan iets van: ups available. Als je daar op klikt krijg je die met de prijs.
Het is wel duur als je weinig neemt, voor 2 uitstekers al 30 dollar!
Of met z'n allen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Uitstekers cadeaudoos en taart