1

Onderwerp: Zomaar een probeersel van een beginneling

Gisteravond had ik zin om zomaar wat te proberen.
En hier het resultaat. Ik heb glazuur gemaakt met wat citroenaroma en groene kleurstof. En bloemetjes met fondant gemaakt. Verder nog wat glitterstrooisel erover. Het is nog niet zo bijzonder, maar het is een beginnetje ;)

http://i71.photobucket.com/albums/i152/Marielle98/DSC05456-2.jpg

Groetjes,
Mari

2

Re: Zomaar een probeersel van een beginneling

Nou ziet er heel leuk uit voor een probeersel. Mooi gedaan.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Ziet er leuk uit!
Je hebt trouwens wel een -voor mij- gevaarlijke website :D, prachtige knipvellen!

4

hoi hoi

het ziet er leuk uit hoor, ga zo door zou ik zeggen, ben zelf ook een beginneling, ik heb gisteren voor het eerst geboorte cakes gemaakt, zal later op de dag en foto plaatsen (heb ik even mijn man bij nodig) hihi, maar die ligt t slapen van de nacht.

veel succes verder meid
groetjes diana

De cakejes zijn zojuist goedgekeurd door mijn collega's. Ze vonden ze lekker en er lief uitzien.

Dus je maakt ook kaarten Petra? Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn website. Ik ben momenteel bezig om nog een nieuwe persoonlijke website te gaan maken. Met ook mijn baksels en wat recepten erop.

Groetjes,
Mari

6

ziet er wel gezellig uit hoor!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

7

MarielleM1978 schreef:

Dus je maakt ook kaarten Petra? Leuk dat je een kijkje hebt genomen op mijn website. Ik ben momenteel bezig om nog een nieuwe persoonlijke website te gaan maken. Met ook mijn baksels en wat recepten erop.

Ik scrap :)

Dat is ook heel leuk om te doen. :)

9

Dat heb je heel leuk gedaan...ze zien er smakelijk uit...mmmmmmmm

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

10

Leuke cupcakes!

Groetjes Tweety!

11

Glitters!!! :D Leuke kleurencombi ook! ;)