1

Onderwerp: cupcake's vullen met biscuitmix?

Ik heb de biscuitmix van de webshop en nu wil ik voor de verjaardag komende zondag 2 taarten bakken. Nu had ik  bij mijn vorige taart veel te veel biscuitmix, en waarschijnlijk houd ik nu ook weer over. Kan ik hier cupcake's van maken? Heb nog van die papieren cupcake's liggen. En zo ja, hoelang moet dat dan bakken? en hoevol maak je die cupcake's, ook tweederde?

Vanaf 1 juli 2011 verkoop van bakspulletjes bij Creataart!
Openingstijden *Vrijdag 09.00 - 11.30 en 14.00 - 17.00 * zaterdag 09.00 - 12.00             ~~ Voor meer informatie zie www.creataart.nl~~

2

Re: cupcake's vullen met biscuitmix?

Jahoor, kan je gewoon gebruiken voor je cupcakes. Moeten ongeveer 20 minuten in de oven en inderdaad voor 2/3 a 1/2 vol ongeveer.

3

Hey Druifje,
Ik wilde dat ook doen, heb ook alleen biscuitmix en grote taarten (hoewel ik alleen een vorm van 20 cm heb) vinden hier geen aftrek helaas....dus ik ga ook cupcakes proberen. Ik hoor wel hoe het gelukt is ;)

4

Biscuitmix om cup cakejes te maken gaat best goed hoor...heb het zelf ook al een paar keer gedaan...15 tot 20 min. in de oven...echt niet langer...dan worden ze te droog ;)
Succes met uitproberen...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl