26

Re: Dat is gaaf spul!! (candy molds)

Misschien ook een tip: er zijn een heleboel candy molds/silicone molds te bestellen op onder andere ebay. Daar heb ik een 3d labradorpuppy, een rubber duckie en verschillende bloemen besteld. Heb ze alleen gebruikt om te proberen, ze komen snel op een taart :)

27

petrabennes schreef:

Zijn mooi geworden zeg!
Ik had het ook in de kast liggen maar niets mee gedaan. Zag die van jou en toen ook maar de moed gevat...
De eerste ben ik nog driftig gaan kleuren, daarna maar gewoon lekker het in 1 kleur gehouden.
Ik weet niet of ik een nieuw onderwerp moet beginnen of op deze van jou kan inhaken met foto's...
Mocht ik een nieuw onderwerp moeten starten dan hoor ik het wel!!
http://www.mijnalbum.nl/Foto-J8P3NRXQ.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SN8YIJQG.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-FLUD3V4T.jpg

Nee hoor, dat hoeft helemaal niet, die van jou zien er ook gaaf uit zeg :Y
Heb jij het met de bottles of met spuitzakjes gedaan?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

28

Ik heb spuitzakjs gebruikt. Wat tandenstokers erbij om hier en daar wat doorgelopen candy te corrigeren. Dat werkt goed moet ik zeggen. Zeker als je met verschillende kleuren werkt.
De lolly's heb ik vandaag hier en daar achtergelaten bij familie. Met 1 3jarige in huis wordt het snel te veel.
De smaak is wel anders als de naam doet vermoeden he? Smaakt toch echt als een milde witte chcolade.
Ga de molds ook eens proberen met marsepijn.

29

Nou naar al deze berichtjes gelezen te hebben en de foto's gezien te hebben , ben ik over stag. Bij mijn volgende bestelling ( heb vanmorgen net een bestelling geplaatst DAMN) zet ik ze erbij.

30

Ze zijn leuk he Marianne, heb ik toch een leuk tijdsverdrijf verzonnen voor ons vandaag hahaha. We hadden wel bij elkaar kunnen gaan zitten. Ik heb ze ook gemaakt. Maar dan op lollie stokjes. De kinderen waren er helemaal weg van.

Vond het wel moeilijk werken omdat het zo snel weer hard wordt. Mar daar krijg je wel handigheid in. Ik heb nou die bottles gebruikt, volgende keer eens proberen met spuitzak.

Sorry , geen foto. De kinderen hebben de helft al opgegeten en de andere helft weggegeven aan opa en oma.

Bas heeft al een volgende bestelling want hji wil ze ook uitdelen met zijn verjaardag. Of ik alvast jou effe wilde bellen dat Bas in augustus nog meer van de vormpjes nodig hefft :lol:

31

mirjam buit schreef:

Bas heeft al een volgende bestelling want hji wil ze ook uitdelen met zijn verjaardag. Of ik alvast jou effe wilde bellen dat Bas in augustus nog meer van de vormpjes nodig hefft :lol:

Haha, ik zal ze vast op het lijstje zetten ;)

Vanmiddag met choco callets bezig geweest, ging ook leuk, maar die moeten wel (veel) langer in de koelkast om hard te worden, veel langer dan de melts lijkt wel.
Had het een beetje gemengd, soort van gemarmerd. Waren ook weer

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

32

armanda schreef:

Nou naar al deze berichtjes gelezen te hebben en de foto's gezien te hebben , ben ik over stag. Bij mijn volgende bestelling ( heb vanmorgen net een bestelling geplaatst DAMN) zet ik ze erbij.

Ik heb dat nou ook, als ik foto's ergens van zie dan ben ik verkocht. Dan spreekt het meer en hupppppppppp naar de hebshop!
Hier ga je geen spijt van krijgen hoor!

33

Marianne schreef:
mirjam buit schreef:

Haha, ik zal ze vast op het lijstje zetten ;)

Vanmiddag met choco callets bezig geweest, ging ook leuk, maar die moeten wel (veel) langer in de koelkast om hard te worden, veel langer dan de melts lijkt wel.
Had het een beetje gemengd, soort van gemarmerd. Waren ook weer

34

Ik ben helemaal verslaafd aan deze molds!!! :Y
Vooral met kinderen is dit een heel leuk klusje! Neem dan vooral de wat grotere (de kleine verlangen heel veel geduld voor de details!) en na 20 minuten zijn ze klaar!
Ik bak dan meestal wat cupcakes, botercreme (in fantastische kleuren uiteraard) en dan maar plakken!
Groots resultaat!

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.

35

Wat leuk! Ik had er eigenlijk nog nooit naar gekeken, maar nu wil ik natuurlijk ook :)

Berichten [ 26 tot 35 van 35 ]

Pagina's Vorige 1 2

Log eerst in inloggen or registreren om te reageren