1

Onderwerp: welke cutter bestellen als beginner?

Hallo medebaksters,

Even een vraag van mijn kant. Ik ben weer een bestelling aan het maken in de hebshop ;). En zie door de cutters het bos niet meer... Welke cutter hebben jullie? En zouden jullie niet meer zonder kunnen??? Of zeggen jullie het is persoonlijk en je moet gewoon maar iets bestellen en kijken of je het iets vindt...
Heb al wat in mijn winkelmandje gedaan:
de blossom small cutterset en de floral garland ejector. Is dat wat? Of zal ik met iets anders beginnen. Graag zou ik gaan experimenteren met leuke bloemetjes op mijn taarten...  Is het ook handig om een ejector erbij te bestellen???

Nu ik toch aan het vragen ben ;) een multi ribbon cutter is dat wat? Verder ehb ik een ready to use icing tube gekocht, maar wist niet dat ik daar nog een wilton tip op moest zetten, had ik de tip besteld en nu moet ik nog zo'n adapter hebben... past daar de standaard adapter op? weet iemand dat?

Zo nu stop ik hoor met al mijn vragen :o...

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Groetjes Cassidy

2

Re: welke cutter bestellen als beginner?

Leuk h

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Superbedankt! Heb ik zeker wat aan!

Ga gelijk even zoeken naar de topics over de multi ribboncutter.

Groetjes Cassidy

4

Heb mijn bestelling inmiddels gedaan beetje veel besteld :o Echt verslavend dit...

Groetjes Cassidy

5

:D:D

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Marianne schreef:

Mijn favoriete plungerset is de Daisy Marguerite plunger cutter set/4, maar ja, die is wel gelijk € 17,95 :S Misschien dus voor later ;)

Das dus ook mijn favo :D

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!

7

Ja mijn bestelling is binnen!!! Ben helemaal blij, nu straks maar eens even wat dingen proberen/oefenen...

Groetjes Cassidy