Onderwerp: Project wit konijn
Nou pfff ben blij dat ie af is.... Was weer een project. Eigenlijk is -ie voor 20 personen, maar ik vermoed dat er een weeshuis mee gevoed kan worden! Hi is maar liefst 50 cm hoog geworden. Afijn de bestellers zullen in ieder geval geen honger lijden...
Dit konijn is voor een meisje dat twee wordt en erg van Nijn houdt! Het moest zoiets worden als mijn Elmo-taart, maar dan met Nijn natuurlijk. Ja riep ik al, is goed. Half vergeten wat een project Elmo ook was geweest (bloed zweet en tranen zeg maar). En Nijn was natuurlijk nog lastiger, hoe doe je in hemelsnaam die oren?!!!! Uiteindelijk heb ik eerst de zijkanten van het hoofd bekleed en daarna de bovenkant geprobeerd netjes ertegenaan te snijden en weer tegen elkaar te wrijven. Was niet echt een succes, wie heeft er ideeen om het handiger te doen??? Maar goed, met een zwart lijntje overal omheen lijkt het toch nog wat gelukkig.
Twee foto's, een before bekleding en een after...
en klaar:

Gevuld met botercreme met vanille smaak en 4 vruchtenjam. De witte bekleding is mmf en de rest is marsepein...
...gaaf gedaan zeg!!!
. Zegt ze uit ervaring
(ik heb ook eens zo'n Nijn gemaakt, en Nina ernaast, en alle 4 de oren
Ik moet toch elke keer zo lachen om alle anderen namen voor N.... Maar ja, wat verwacht men.Bruna dan? Maakt ie eerst zo'n knuffelbaar konijntje (mijn dochtertje vindt Nijn ook fantastisch..) en dan mag ze niet eens op een taartje op het forum.