1

Onderwerp: hoiiiiii

hoiiiiiii
zou me maar even voorstellen

ben  naomi en ik woon in helmond. heb 2 kinderen een jongen en een meisje en woon samen met me vriend.
we hebben ervoor gekozen  dat ik thuyis bij de kinderen blijf tot ze naar de basisschool gaan. de jongste is nu 1 dus ik zit nog wel even thuis.
genoeg tijd om me hobby uit te oefenen of niet??

ik wilde taarten gaan maken  dus wilde een workshop volgen. na lang zoeken een gevonden hier in helmond.
en 1 dag voor de workshop stuurt ze me een mail dat het niet door kan gaan vanwege omstandigheden.heb ik verder alle respect voor maar baalde wel zeg!!!!!!

dus nu heb ik maar spullen in huis gehaald en afgelopen weekend mijn eerste taart gemaakt.

www.naomislekkernijenhoekje.web-log.nl

daar staat hij op. vind hem best goed gelukt voor de eerste maart er zullen er nog meer volgen want het werkt wel verslavend.

ik zal nog veel dingetjers aan jullie vragenb maar hopelijk vinden jullie dat niet erg!!!!

2

Re: hoiiiiii

Hoi hoi, je taart had ik al gezien. Hij is mooi. Welkom hier

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

ja was me vergeten voor te stellen
maar dank je wel

Hoi Naomi, welkom op dit forum, en hahaha je hebt misschien wel tijd maar soms ook niet met kleine kids (weet er alles van...hahaha) maar weet je dit kan verslavend zijn en dan maak je tijd hahaha.....je hebt in ieder geval al je eigen website wat leuk zeg. Enne je lente taartje is harstikke goed gelukt en prachtig versierd nee dat heb ik al gezien dat gaat helemaal goed komen!

Liefs van Anke
"Een beetje van mezelf en een beetje van hier"

5

ja dat  klopt dat  je soms krap in de tijd zit met de kindertjes maar het is net als je zegt je maakt tijd. en ik pak het gewooon slim aan. want zodra me vriend thuis is en we hebben gegeten duik ik de keuken in hihihihi heb gisteren  roosjes proberen te maken van fondant via de howto hier op de site en ik moet zeggen die zijn  best goed gelukt!!!! tenminste me vriend zag meteen dat het een roosje was. maar je hebt ook hele mooie taarten anke! hoop dat ik ook ooit zulke mooie dingetjes kan maken met fondant of marsepein!

6

Welkom op het forum! Veel bakplezier!

Groetjes Cassidy

7

dank je wel

8

Hoi Naomi,

Welkom op deze gezellige, leerzame en super leuke forum...heb net je taarten gezien en ze zijn leuk hoor :Y

Wat vervelend dat je workshop niet door is gegaan...kan me voorstellen dat je daar zoooooo onwijs van baalde...dat is zeker niet leuk :nooo ...helemaal omdat je er zo op verheugd had.

Ik wens je heel veel bakplezier en showen h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

welkom bij de club hoor en veel bakplezier toegewenst!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!